Rate this post

به گزارش عاشق وب نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مخابرات و ارتباطات را از ارکان مهم توسعه کشور دانست و اضافه کرد: همه امکانات صنعت مخابرات باید در راه ارتقای رفاه مردم قرار گیرد و عزم ما در این مورد جدی است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، مهندس دهناد در مراسم معرفی سرپرست جدید مخابرات منطقه البرز، عنوان کرد: شرکت مخابرات ایران اصلی ترین پرچمدار صنعت ICT درکشور است که با ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی مطلوب، نقش اصلی در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفاء می کند.
وی با تکیه بر این که شرکت مخابرات بعنوان موتور محرکه توسعه در کشور نقش آفرین است؛ تصریح کرد: منطقه البرز با عنایت به مزیت ها و قابلیت های بسیاری که دارد، می تواند در پیشرفت و تعالی مخابرات گام بردارد.
نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن اشاره به لزوم عرضه خدمات مناسب مخابرات به جامعه، اظهار داشت: با تقویت زیرساخت ها و ساماندهی بخش های مختلف مخابرات، نظام ارتباطی استان ارتقاء خواهد یافت.
دهناد ضمن اشاره به اهمیت ظرفیت منطقه البرز در سرمایه اجتماعی و گردشگری عنوان کرد: ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی و توجه به توسعه زیرساخت های ارتباطی در این منطقه که بعنوان ایران کوچک از آن میتوان نام برد، باید مناسب و مطلوب باشد.
وی ضمن اشاره به لزوم سرمایه گذاری در عرصه های مختلف در مخابرات، اظهار داشت: با عنایت به ثابت ماندن تعرفه در سالهای متمادی و افزایش هزینه های خدمات جدید، درآمد شرکت مخابرات کاهش یافته که باید راهکارهایی برای رشد و توسعه ارتباطات در راه خدمت به مردم به کار ببندیم.
نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در انتها این مراسم، ضمن قدردانی و تشکر از خدمات مهندس شجاعی، مدیر پیشین مخابرات منطقه البرز و آرزوی سلامتی و موفقیت برای وی در سمت جدید بعنوان مدیر منطقه ۴ تهران، عبدالله بیان را بعنوان سرپرست جدید مخابرات این منطقه معرفی نمود.
همینطور در این نشست مهندس شجاعی، سرپرست قبلی منطقه البرز با تشریح فعالیتهای خود و بیان این که این منطقه پتانسیل بالایی دارد، اظهار داشت: انتظار داریم هیات مدیره با تدابیر خود توجه ویژه به رفع مسایل و مشکلات این منطقه داشته باشد.

منبع: