به گزارش عاشق وب به نقل از خبر آنلاین، بیژن رنجبر در گفت و گو با ایسنا، درباره ی وضعیت دسترسی استادان و دانشجویان به اینترنت در واحدهای دانشگاهی اظهار داشت: اکنون در ۲۵۰ واحد دانشگاهی، مجوزهای مربوط به آی پی ها دریافت شده است و امکانات ضروری جهت اتصال به اینترنت فراهم شده تا استادان و دانشجویان بتوانند در واحدهای دانشگاهی از این خدمات بهره گیرند.
پیگیری تامین اینترنت برای اعضاء هیات علمی وی ادامه داد: استادان و دانشجویان حال می توانند در محیط واحدهای دانشگاهی مستقر شوند و بوسیله همان واحد به اینترنت متصل شوند. برای ۲۰ هزار عضو هیات علمی دانشگاه نیز درخواست هایی ارایه شده و منتظر پاسخ غائی هستیم.
وی اظهار داشت: این اقدامات انجام شده و امیدواریم شرایط به شکلی جلو برود که همه استادان و دانشجویان رضایت داشته باشند.

More Stories
شما نظر بدهید
جلسه هم اندیشی یا تسویه حساب با خبرنگار میهمان در وزارت ارتباطات؛ ظرفیت نقد اگر نیست حرمت میهمان را نگه دارید!
ادعای مدیر مایكروسافت؛ دیتاسنتر مایکروسافت اندازه رستوران آب مصرف می کند!