آذر ۱۶, ۱۴۰۳

عاشق وب

سایتی برای دوستداران وب. اخبار روز فناوری اطلاعات را در سایت عاشق وب دنبال کنید

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران منصوب گردید

Rate this post

عاشق وب: مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران از طرف مدیرعامل این شرکت منصوب گردید.

به گزارش عاشق وب به نقل از مهر، حامد شیخ پور با حکم مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شده است.
وی دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته مدیریت راهبردی رسانه و ارتباطات است و رایزن مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه توسعه و همین طور چندین شرکت تجاری و اقتصادی همچون سوابق کاری او به شمار می آید.
شیخ پور همین طور در عرصه رسانه، سابقه عضویت در هیات مؤسس و شورای سردبیری خبرگزاری های دانشجویان ایران (ایسنا)، کار ایران (ایلنا)، باشگاه خبرنگاران جوان، سردبیر و عضو شورای سیاست گذاری خبرگزاری های مشرق، ایسنا و فارس، مدیریت پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری و کارگروه شورای عالی اطلاع رسانی دولت را دارد.
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز با قدردانی از محمدرضا بید خام در دوران تصدی این مسؤولیت بامداد امروز اجرا شد.
مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه نهاد روابط عمومی در سازمان ها و دستگاه های مختلف و تشریح اهمیت فضای مجازی بر ضرورت بکارگیری روش ها و مهارتهای نوین برای معرفی هر چه بهتر خدمات و محصولات متنوع ارتباطی توسط روابط عمومی و همین طور اهمیت تقویت ارتباطات بیرونی و درونی در شرکت تخصصی و فناوری محور مخابرات ایران تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن مهم خواندن ارتباط با مردم و کارکنان در شرکت اظهار داشت: با تدابیر و برنامه ریزی درست، می توان این امر را محقق کرد و به توسعه و ارائه خدمات مناسب در شرکت دست یافت.
وی با تکیه بر اهمیت برند سازی در شرکت اشاره کرد: بهره مندی از ظرفیتهای رسانه ای برای معرفی توانمندی ها و قابلیت های شرکت مخابرات ایران در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و زیرساختی، استفاده از ظرفیتهای رسانه ای و عمومی جامعه و معرفی توانمندی های شرکت از درگاه رسانه های مورد اعتماد و مورد قبول مردم، در ایجاد و ارتقای نشان تجاری شرکت، نقش مؤثری ایفا می کند.
شیخ پور نیز در مراسم معارفه خود تاکید کرد که استفاده از تجارب گذشته و کار تیمی و مشارکت جویانه به همراه نگاه تخصص محور و روزآمد به بخش ارتباطات نوین، تضمین کننده رسیدن به اهداف سازمانی است.