Rate this post

تجهیزات هتلینگ بیمارستانی به مجموعه ای از تجهیزات پزشکی و بیمارستانی گفته می شود که در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات هتلینگ بیمارستانی به مجموعه ای از تجهیزات پزشکی و بیمارستانی گفته می شود که در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات هتلینگ بیمارستانی چیست؟

از خانه های بهداشت کوچک تا بیمارستان های بسیار بزرگ و حتی اتاق هایی در منازل که از بیماری در آن مراقبت می شود؛ همگی به تجهیزات هتلینگ بیمارستانی نیاز دارند. این وسایل عموماً بسیار با کیفیت و با دوام بوده و در صورت انتخاب درست و بجا باعث آرامش روانی مراجعه کنندگان خواهند شد.

 

معرفی (ویلچر،تخت بیمارستانی،ترالی) از تجهیزات هتلینگ بیمارستانی

ترالی بیمارستانی یک وسیله بسیار کاربردی در انواع مهارت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف است. ترالی، برای حمل و نقل لوازم مورد استفاده در آن صنعت، کاربرد بسیار زیادی دارد. یکی از این زمینه‌های شغلی، بیمارستان است. وجود انواع ترالی های بیمارستانی این امکان را برای افراد فراهم کرده است که کار و فعالیت خود را با نظم و انسجام بالا انجام دهند. گاهی اوقات پیش می‌آید که نیاز به داروها و لوازم مربوط به بیمار به صورت اورژانسی است. در این صورت، تجهیز این ترالی‌ها به دارو و موارد مرتبط باعث می‌شود تا در زمان صرفه‌جویی شده و به طور سریع در اختیار بیمار قرار گیرد.

 

انواع ترالی‌ بیمارستانی

انواع ترالی‌های بیمارستانی دارای میزهای کاری هستند که بر روی چرخ‌های روان حرکت می‌کنند. این قابلیت کاربرد آن‌ها را بیشتر کرده است. دلیل وجود چرخ در این ترالی‌ها به خاطر آزادی عمل بیشتر در انواع اتاق‌های بیمارستان است. علاوه بر این، وجود کشوهای مختلف در این محصولات، باعث می‌شود که داروهایی که باید با اولویت مصرف شوند به آن‌جا منتقل می‌شوند تا در صورت نیاز بتوان مورد استفاده قرار داد. گاهی مواقع به این تجهیزات بیمارستانی، هتلینگ نیز، گفته می‌شود. دلیل نام‌گذاری هتلینگ این است که این محصولات باری از روی دوش کادر درمان برمی‌دارند و باعث می‌شوند تا آن‌ها آسایش و راحتی مضاعفی تجربه کنند

 

انواع ویلچر

ویلچر به عنوان یکی از اصلی ترین وسیله های کاربردی برای افرادی شناخته می شود که توانایی حرکتی ندارند. آشنایی با انواع ویلچر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین نوع ویلچر را متناسب با نوع نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

 

قیمت انواع ویلچر

قیمت یکی از مواردی است که توجه بسیاری را نسبت به خود جلب نموده است. در بخش های قبل با انواع ویلچرها به خوبی آشنا شدیم. طبیعتا باید بدانید که هریک از انواع ویلچرهای ذکر شده، قیمت منحصر به فرد خود را خواهند داشت. بی شک چنانچه به فکر آسایش بیشتری برای بیمار خود هستید باید به فکر خرید ویلچرهای با امکانات تری باشید و برای اینکار باید مبلغ بیشتری را نیز کنار بگذارید. اما ویلچر های ساده و مکانیکی میزان قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر انواع ویلچرها خواهند داشت و به سهولت می توانید نسبت به خرید آنها اقدام کنید. شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود، بهترین و باکیفیت ترین ویلچرها را با نازلترین میزان قیمت برای فروش گذاشته است.

 

خرید انواع ویلچر

قبل از خرید ویلچر حتما باید با انواع ویلچر به خوبی آشنا شده باشید. با مطالعه این مطلب خواهید توانست بدون هیچگونه نگرانی، نسبت به خرید ویلچر مورد نظر خود اقدام کنید. اما چه مراکزی را می توان برای خرید انتخاب کرد؟ مراکز متعددی اقدام به ارائه خدمات فروش انواع ویلچر نموده اند و شرکت ما به عنوان یکی از بهترین ها در بین سایر رقبای خود شناخته می شود. کارشناسان شرکت ما در کلیه ایام هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و می توانید پاسخ کلیه سوالات خود را از آنان دریافت کنید.

 

انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی تختی است که برای استراحت و معاینه ی بیماران از آن استفاده می شود. این تخت‌ها را می توان در مراکز درمانی، بیمارستان ها و منازل استفاده کرد. با توجه به نیاز بیماران تخت های بیمارستانی متفاوتی طراحی شده است که هر کدام کاربرد های متفاوتی با یکدیگر دارند.