Rate this post

به گزارش عاشق وب، شرکت تایوانی ایسوس لپ تاپ زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی با نمایشگر تاشو را با قیمت ۳۴۹۹ دلار معرفی کرده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از دیلی میل، این دستگاه نوآورانه که در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شده یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی او ال ای دی تاشو و لمسی دارد که وسط آن لولایی نصب شده است.
ایسوس ادعا می کند بعد از تا شدن نمایشگر، لپ تاپ به یک دستگاه جمع و جور ۱۲.۵ اینچی تبدیل می شود که کوچکتر از یک ورقه کاغذ است و به سادگی در کیف فرد جای می گیرد. دستگاه مذکور در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ میلادی به صورت جهانی به قیمت گزاف ۳۴۹۹ دلار عرضه می شود.«زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی» در واقع نمایشگری در ۲ سایز برای کاربر فراهم می آورد که یکی از آنها ۱۷.۳ اینچی، لمسی باکیفیت ۲.۵K است که از وسط تا می شود. ایسوس ادعا می کند لولایی که در دستگاه به کار رفته بسیار دقیق و طبق تست ها قادر به تحمل ۳۰ هزار چرخه باز و بسته شدن است.
بعد از باز شدن دستگاه، کاربر می تواند نمایشگر را به دو بخش تقسیم کند که هرکدام از آنها اپلیکیشن های مختلفی را نشان می دهند. بعنوان مثال در یک نمایشگر نرم افزار اکسل و در دیگری گوگل کروم نمایش داده می شود. علاوه بر این موارد «زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی» همراه یک کیبورد بلوتوثی عرضه می شود و البته با کیبوردهای مجازی که روی یک بخش نمایشگر ظاهر می شود، کار می کند. ایسوس ادعا می کند دستگاه مذکور را درحالت باز میتوان مانند تبلت، در حالتی که تا نیمه تا شده همراه کیبورد به شکل لپ تاپ و حتی به شکل یک کتاب الکترونیک استفاده نمود. «زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی» اولین بار در ژانویه ۲۰۲۲ در نمایشگاه CES آمریکا رونمایی گردید اما ایسوس آنرا به صورت رسمی در نمایشگاه IFA برلین معرفی نمود.