Rate this post

به گزارش عاشق وب خبرنگاران برای دریافت بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی می توانند به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند رجوع کنند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، به رسم سالهای گذشته، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود سال جاری هم به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، یک بسته مجانی اینترنتی به خبرنگاران هدیه می دهد.
بدین ترتیب عیسی زارع پور -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- امروز، اعلام نمود خبرنگارانی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان خبرنگار می شناسد، می توانند از امروز تا فردا صبح، به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه نموده و شماره تلفن همراه خود ثبت کنند.
بدین ترتیب خبرنگاران بعد از ورود به سامانه و با کلیک برروی مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت مجانی خبرنگاران، از این که مشمول دریافت خبر هدیه اینترنت خبرنگاری هستند یا خیر، آگاه خواهند شد.
بر این اساس طبق اعلام مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، لیست اسامی خبرنگاران که از جانب وزیر ارتباطات مطرح شده، باید مورد تایید معاونت مطبوعاتی یا صداوسیما باشد و این لیست روز گذشته فرستاده شده است.
اسامی کلیه اعضای رسانه شامل خبرنگاران، فعالان رسانه و حتی مدیران مسئول که عضو سامانه جامع رسانه های کشور با آدرس https: //e-rasaneh.ir/ بوده و اطلاعاتشان تکمیل و ثبت شده باشد، برای فعال شدن اینترنت به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارسال شده است.

منبع: