Rate this post

تاثیرگذارترین رویداد فناوری جهان شروع شد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۲ که از روز دوشنبه بازدید از آن بطور اختصاصی برای خبرنگاران شروع شده بود، امروز(چهارشنبه) برای بازدید عموم راه اندازی شد.
در این نمایشگاه بزرگ ترین برندهای جهان به فعالیت می پردازند و با شرکای جدید دیدار می کنند و زیرک ترین مبترکان پا به عرصه می گذارند.
CES تمامی جنبه های فناوری را شامل می شود. همچون مواردی که در این نمایشگاه فناوری به نمایش در می آید فناوری های مربوط به حوزه هوش مصنوعی، انرژی، خودرو، سلامت، سرگرمی، صفحه های نمایش و تلفن همراه، وسایل خانه، ربات، فناوری های ۵G و خیلی از فناوری های دیگر است.
نخستین نمایشگاه CES در سال ۱۹۶۷ در شهر نیویورک به اجرا درآمد. از آن زمان تا حالا هزاران محصول در این نمایشگاه رونمایی شده است که خیلی از آنها زندگی ما را تغییر داده است.
نمایشگاه CES سال قبل به سبب شیوع کووید-۱۹ کاملا آنلاین انجام شد و امسال همه غرفه داران و شرکت کنندگان منتظر بازگشت به سالن های وسیع مرکزهمایش لاس وگاس بودند.
انتظار می رود این نمایشگاه فناوری که امسال در لاس وگاس برگزار می گردد میزبان ۵۰ هزار نفر و ۲۲۰۰ شرکت ارائه کننده تکنولوژیهای جدید باشد.
این نمایشگاه بطور معمول به مدت چهار روز درب هایش را برای بازدید عموم باز می کند اما امسال به سبب همه گیری کووید-۱۹ و بروز سویه امیکرون این نمایشگاه در طول سه روز به نمایش تکنولوژیهای جدید خواهد پرداخت. خیلی از غول های فناوری جهان مانند گوگل، مایکروسافت، آمازون و متا نیز به سبب همه گیری کووید-۱۹ از شرکت در مراسم CES انصراف دادند.
این نمایش عمومی از امروز چهارشنبه پنجم ژانویه(۱۵ دی) شروع شده و در روز جمعه هفتم ژانویه اختتام می یابد.