Rate this post

اینستاگرام قابلیت های فراوانی دارد و عضویت در آن به هیچ عنوان کار سختی نیست.

آشنایی با اینستاگرام

اینستاگرام (Instagram) یک شبکه اجتماعی وسیع برای هم رسانی عکس و ویدئو می باشد که توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر بنیان نهاده شد و این دو مهندس کامپیوتر با ترکیب دو اسم Telegram و Instant Camera اینستاگرام را به وجود آوردند. در حال حاضر مالکیت شبکه اینستاگرام بر عهده ی شرکت فیسبوک می باشد. امروزه اینستاگرام در جهان رشد بسیار گسترده و فوق العاده ای داشته و توانسته است در تمام کشورهای جهان من جمله ایران، به محبوبیت بسیاری دست یابد چرا که شبکه اجتماعی اینستاگرام محل بسیار مناسبی جهت انجام فعالیت های گوناگون از جمله فعالیت های اجتماعی، سیاسی، تفریحی و حتی ایجاد یک کسب و کار موفق می باشد و روزانه میلیون ها تا میلیاردها فرد از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند و در آن فعالیت دارند.

 

کسب و کار در اینستاگرام

یکی از دلایل محبوبیت زیاد اینستاگرام در جهان آن است که در این شبکه اجتماعی می توان به هر چیزی که مورد علاقه شما می باشد و یا کسب و کاری که دوست دارید دسترسی داشته باشید و هم چنین می توانید کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کرده و یا به تبلیغ کسب و کارتان بپردازید. در ایران نیز اینستاگرام به عنوان یک بستر بسیار گسترده جهت انجام انواع فعالیت ها شامل آموزش، بازاریابی، کسب و کار، فعالیت های اجتماعی، دوستیابی، فعالیت های انسان دوستانه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی در زمینه ی سرگرمی می باشد لذا بسیاری از اینفلوئنسرها و بلاگرهای جهان از جمله ایران نیز از طریق این شبکه کسب درآمد دارند به همین دلیل می توان یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام را همین موضوع دانست و از آنجایی که کاربران اینستاگرام می توانند به راحتی اکانت اینستاگرام خود را به سایر شبکه های اجتماعی متصل کنند بنابراین بر محبوبیت این برنامه اضافه می شود چرا که این قابلیت به کاربر اجازه می دهد که عکس های بارگذاری شده در اینستاگرام را در سایر شبکه های اجتماعی خود نیز بارگذاری نماید.

 

قابلیت های اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت های فراوانی دارد و عضویت در آن به هیچ عنوان کار سختی نیست و شما می توانید به راحتی در این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار عضو شوید. در ادامه شما را با برخی از قابلیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا خواهیم کرد:

 

هشتگ و هشتگ گذاری

یکی از وسیع ترین قابلیت های اینستاگرام معرفی هشتگ جهت کمک به پیدا کردن عکس و سایر کاربران می باشد و اینستاگرام کاربران را به هشتگ گذاری تشویق می کند تا کاربران بتوانند عکس و ویدئو موردنظرشان را پیدا کنند.

ذخیره سازی و سیو کردن پست ها

اینستاگرام این اجازه را به کاربران می دهد تا عکس ها و ویدئوها و اینستاگرام تی وی های دیگران را برای خود سیو و ذخیره کنند تا بتوانند هر زمان دیگری که خواستند آن ها را مشاهده نمایند.

آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام

اینستاگرام این قابلیت را برای کاربران خود ایجاد کرده تا بتوانند عکس ها و ویدئوهای خود را از طریق آرشیو کردن نیز بارگزاری نمایند بدین ترتیب کاربران می توانند در بخش خصوصی خود و بدون دید سایر کاربران پست هایی را که دوست دارند پنهان کنند. از این قابلیت هم چنین برای جلوگیری از حذف کردن عکس هایی که تعداد لایک کمی دارند نیز استفاده می شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت mojtabamarket.ir ، لایک رایگان و بازدید رایگان برای اکانت اینستاگرام خود تهیه نمایید. مجتبی مارکت به عنوان یک سایت معتبر ارائه دهنده پنل فالوور رایگان می باشد.

قرار دادن استوری

یکی از قابلیت های دیگری که اینستاگرام به کاربران خود داده، قابلیت آپلود کردن استوری است که محدودیت ۱۴ ثانیه ای دارد و کاربر می تواند عکس ها و ویدئوهای خود را از این طریق منتشر کرده تا فالوورها و دنبال کنندگان آن را مشاهده نمایند. جهت خریدفالور و خرید فالوور واقعی می توانید به مجتبی مارکت مراجعه نمایید و هم چنین از این سایت به عنوان یک اینستا مارکت بسیار عالی می توانید فالوور ایرانی، فالوور ارزان، فالوور سریع و فالوور رایگان تهیه نمایید.

قابلیت دایرکت

اینستاگرام با معرفی قسمت دایرکت به کاربران خود این اجازه را می دهد تا بتوانند از طریق آن پیام های خصوصی خود را ارسال نمایند.