Rate this post

شاتل موبایل اعلام نمود به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان مودم های ۴.۵G رومیزی زایکسل خویش را باردیگر به بازار عرضه می کند.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور هم زمان با شروع ماه رمضان جشنواره ای ترتیب داده است که در آن مودم رومیزی زایکسل مدل ۴۵۰۶ که پیش از این هم به همراه سیمکارت هوشمند شاتل موبایل و ۲ گیگابایت اینترنت هدیه عرضه می شد، حالا و بعد از مدتها توقف عرضه، در رمضان ۱۴۰۰ باردیگر و این دفعه با ۵۲ گیگابایت اینترنت هدیه در دسترس مستقیم متقاضیان قرار می گیرد.

مودم رومیزی Zyxel مدل ۴۵۰۶ که یکی از پیشرفته ترین مودم های ۴.۵G موجود در بازار است، از چیپست HiSilicon LTE Cat۶ بهره می برد که امکان استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر نسل ۴.۵ را برای کاربر ممکن می کند. این مودم از وای فای دو کانال ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می کند و قابلیت پشتیبانی از اتصال بیسیم تا ۳۲ نفر به صورت هم زمان از راه وای فای را دارد.

استفاده از مودم ۴.۵G زایکسل به همراه سیمکارت هوشمند شاتل موبایل به کاربر این امکان را می دهد که همیشه به اینترنت پرسرعت و باکیفیت دسترسی داشته باشد.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش ۳G و ۴G در سرتاسر کشور است که برای اولین بار، از فناوری «سیم کارت هوشمند» بهره برده است. با استفاده از این تکنولوژی، سیمکارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک، به صورت خودکار، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می کند.

متقاضیان جهت استفاده از شرایط ویژه این جشنواره و خرید این محصول می توانند به وبسایت www.shatelmobile.ir رجوع کنند یا از راه شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: