Rate this post

به گزارش عاشق وب دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات درباره عدم تمایل بعضی از دستگاه ها به عرضه خدمات آنلاین اظهار داشت: امروز امضاهای طلایی به داده های طلایی تبدیل گشته و برخی فکر می کنند اگر داده هایشان را در اختیار قرار دهند، قدرت خویش را از دست می دهند، برخی هم تمایلی به تحول دیجیتال ندارند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، نشست خبری رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات امروز برگزار گردید. او درباره عدم تمایل بعضی از دستگاه ها به عرضه خدمات آنلاین اظهار داشت: امروز امضاهای طلایی به داده های طلایی تبدیل گشته و برخی فکر می کنند اگر داده هایشان را در اختیار قرار دهند، قدرت خویش را از دست می دهند، برخی هم تمایلی به تحول دیجیتال ندارند و همینطور بودجه های اختصاصی که برای دستگاه ها تعریف می شود هم می تواند از علل عدم تمایل دستگاه ها به عرضه کرده هایشان باشد.
وی افزود: در جلسه تعلل به اشتراک گذاری و الکترونیکی شدن خدمات به رئیس جمهوری اعلام می شود. هدف از این کار این است که مشخص شود کدام یک از خدمات مورد استفاده مردم است و با تعلل در به اشتراک گذاری داده ها، در فرایند دولت الکترونیکی و عرضه خدمات به افراد، خلل ایجاد می شود.
ادامه دارد

منبع: