Rate this post

به گزارش عاشق وب دبیرکارگروه پهپادهای غیرنظامی کشور و دبیر برگزاری رویداد ارائه فناوری های کشور در حوزه فناوری های در رابطه با پهپادها اظهار داشت: برمبنای پیش بینی های صورت گرفته در این رویداد ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد همکاری امضا می شود.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا حامد سعیدی در حاشیه رویداد فناورانه صنایع، شرکت ها و استارتاپ های محصولات و خدمات پهپاد در جمع خبرنکاران اظهار نمود: در این نمایشگاه بیشتر از ۵۰ شرکت و موسسه فناوری های تولیدی خودرا معرفی کردند.
وی با اشاره به اینکه بعضی از این فناوران در عرصه تولید، طراحی و ارائه خدمات فعالیت می نمایند، افزود: محصولات جدیدی در این نمایشگاه ارائه شدند که از این تعداد پنج محصول به مرحله رونمایی رسیدند.
سعیدی،، هپادهای دو زیست، سه زیست، پرنده های ترکیبی هواپیما و مولتی روتور و پرنده های هیبریدی را همچون محصولات جدید عرضه شده در این رویداد ذکر کرد.
وی با اشاره به تعاملات بهادار میان عرضه کنندگان فناوری و متقاضیان در این رویداد، اشاره کرد: پیش بینی می شود که حدود صد میلیارد تومانی برای پهپادهای کشاورزی و سنجشی قرارداد همکاری منعقد شود.
دبیرکارگروه پهپادهای غیرنظامی کشور افزود: علاوه بر آن ۵۰ میلیارد تومان در حوزه خدمات بازاری، سمپاشی و نقشه برداری و حدود ۵۰ میلیارد تومان در زمینه خدمات مربوط به زنجیره تامین قرارداد منعقد شود.
وی اشاره کرد: در مجموع در این رویداد حدود ۲۰۰ میلیارد تومان فعالیت احصا شده است.
سعیدی با تاکید بر لزوم سرعت توسعه پهپادها در کشور اظهار داشت: هم اکنون علاوه بر ارائه نیاز، تولیدکننده و سرمایه گذار نیز وجود دارد؛ بدین جهت بجای فرآیند پنج ساله درصدد هستیم با چنین رویدادهایی در زمان کوتاه تری به مرحله تجاری سازی برسیم.

منبع: