به گزارش عاشق وب به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ به مناسبت روز معلم با علیرضا کاظمی، وزیر آموزش وپرورش؛ دیدار و از کوشش های معلمان تمام کشور تقدیر نمود. هاشمی، در این نشست با تاکید بر اهمیت نظام آموزشی در حل مسایل کشور، اظهار داشت: معتقدیم توجه به آموزش و پرورش می تواند خیلی از مشکلات کشور را برطرف کند و از همین رو دفاع از این حوزه در اولویت قرار دارد. وی ضمن اشاره به نقش زیرساخت های ارتباطی در استمرار آموزش اضافه کرد: هر اقدامی که لازم باشد انجام می دهیم تا روند آموزش متوقف نشود. وزیر ارتباطات ضمن اشاره به تقویت زیرساخت های شبکه «شاد» اشاره کرد: قبل از شروع سال جدید، ۱۰۰ سرور برای این شبکه تأمین و وارد مدار شد و دفاع از توسعه این زیرساخت ها با جدیت ادامه دارد. وی همین طور ضمن اشاره به گستردگی خدمات ارایه شده بر بستر شبکه داخلی اظهار داشت: بخش عمده ای از خدمات ارتباطی کشور بر این بستر ارایه می شود، در عین حال ارزیابی ها بیشتر معطوف به حوزه اینترنت است. هاشمی، اضافه کرد: اینترنت به سبب نیازهای روزمره مردم و تعاملات بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و امیدواریم شرایطی فراهم گردد که دسترسی پایدار و مناسب به این خدمت برای مردم تقویت شود. در آخر این دیدار، وزیر ارتباطات با اهدای لوحی از کوشش های معلمان کشور تقدیر نمود و یاد معلمان شهید مدرسه شجره طیبه میناب را گرامی داشت.
به اجمال، وی همینطور ضمن اشاره به گستردگی خدمات ارائه شده بر بستر شبکه داخلی عنوان کرد: بخش عمده ای از خدمات ارتباطی کشور بر این بستر ارائه می شود، با این حال ارزیابی ها بیشتر معطوف به حوزه اینترنت است. هاشمی، افزود: اینترنت به جهت نیازهای روزمره مردم و تعاملات بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و امیدواریم شرایطی فراهم شود که دسترسی پایدار و مناسب به این خدمت برای مردم تقویت شود.

More Stories
شما نظر بدهید
جلسه هم اندیشی یا تسویه حساب با خبرنگار میهمان در وزارت ارتباطات؛ ظرفیت نقد اگر نیست حرمت میهمان را نگه دارید!
ادعای مدیر مایكروسافت؛ دیتاسنتر مایکروسافت اندازه رستوران آب مصرف می کند!