Rate this post

به گزارش عاشق وب، شرکت ردمی به صورت رسمی موبایل ردمی A۳x را برای بازارهای جهانی و نخست در پاکستان عرضه کرده است. قیمت پایه این موبایل ۶۸ دلار است.
به گزارش عاشق وب به نقل از گیزموچاینا، این موبایل طراحی مشابه ردمیA۳ دارد، هرچند در موبایل جدید تراشهUnisoc T۶۰۳ با هلیوG۳۶ مدیاتک در نسخه قدیمی تر جایگزین شده است.
پشت قاب «ردمی A۳x» کاملا از شیشه است و تنظیمات دوربین دایره وار دارد که در رنگ های سیاه و سبز آن دور ماژول دوربین یک حلقه طلایی و در رنگ سفید یک حلقه نقره ای دیده می شود. علاوه بر آن چه گفته شد دستگاه یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی ال سی دی +HD با رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد که مجهز به فناوری تیره شدنDC است تا فشار روی چشمان را کم کند.
پشت و جلوی دستگاه با «کورنینگ گوریلا گلس۳» محافت شده است. همانطور که در بالا گفته شد، دستگاه دارای یک پردازشگر Unisoc T۶۰۳ است که با ۳ گیگابایتRAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ترکیب شده و با کمک کارت حافظه میکرواس دی به یک ترابایت می رسد.
همچنین از لحاظ بصری دستگاه دارای یک دوربین هوش مصنوعی دوتایی ۸مگاپیکسلی با یک لنز کمکی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. سیستم عامل ردمی A۳x هم اندروید۱۴ است. همینطور یک باتری ۵ هزار میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی در دستگاه نصب شده است. در کنار موبایل یک سنسور اثرانگشت و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری وجود دارد.
موبایل ردمی A۳x با ۳ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۸۹۹۹ روپیه پاکستان یا ۶۸ دلار عرضه شده است. پیشبینی می شود این مدل بزودی در هندوستان و امارات متحده عربی هم ارائه شود.

منبع: