Rate this post

عاشق وب: 40 هزار ربات در بله برای تسهیل امور کاربران در موضوعات مختلف به راه افتاده است که بیش از 35000 نفر روزانه از این ربات های کمکی استفاده می نمایند.

به گزارش عاشق وب به نقل از مهر، باتوجه به سازگاری API تلگرام با اپلیکیشن بله، انتقال ربات های تلگرامی به بله به آسانی امکان پذیر است و این مورد یکی از خاصیت های منحصر به فرد این اپلیکیشن شمرده می شود. تاکنون، نزدیک به ۴۰۰۰۰ ربات در بله به راه افتاده است و روزانه بیش از ۳۵ هزار نفر از این ربات در حوزه های مختلف برای پیشبرد کارهای خود استفاده می نمایند. در بله، ربات ها «بازو» نام گذاری شده است؛ چونکه مانند یک بازوی کمکی برای کاربران عمل می کند.
بازوها در بله، جایگزین مناسبی برای سایت هستند؛ برای اینکه ایجاد سایت ها برای خیلی از کسب وکارها هزینه‌ی زیادی به همراه دارد، درحالی که توسعهٔ بازو هزینه و انرژی کمتری جهت راه اندازی نیاز دارد و تمامی کاربران بله می توانند از آن برای اهداف مختلف بهره گیرند.
بله، بازوهای بله در عرصه های پرداخت، بازی، هوش مصنوعی، دستیار فروش و کسب وکار، ابزارهای مدیریت گروه و کانال، آزمایش ایده های استارتاپی و نرم افزاری فعالیت می کنند:
در حوزهٔ پرداخت، قابلیت «درخواست پول» و وجود «کیف پول» در بله، امکان توسعهٔ بازوهایی که مبتنی بر پرداخت هستند را فراهم نموده است و کاربران می توانند در بستری امن، انتقال پول خودرا انجام دهند.
در بخش بازی، اپلیکیشن بله امکان توسعهٔ بازی هایی که به لحاظ دانش پیاده سازی ساده هستند و در عین حال می توانند مخاطبان زیادی را در بله داشته باشند به وجود آورده است.
بازوهایی مبتنی بر هوش مصنوعی که امکان پیاده سازی ربات های هوشمند در دسته های رسانه ای متفاوت مانند متن، عکس، فیلم و… را با بهره گیری از زیرساخت بازو در بله فراهم می آورد.
می توان از بازوها به عنوان دستیار فروش و کسب وکار کمک گرفت تا اقدامات سخت و زمان بر پروسه فروش را بوسیله توسعهٔ بازو در بله انجام دهد. توسعهٔ بازو به عنوان یک ابزار کمکی برای مدیریت کانال و گروه در بله، یکی دیگر از حوزه های فعالیت بازوها در بله است. برای آزمایش ایده های نرم افزاری بدون نیاز به توسعهٔ یک اپلیکیشن با هزینه های زیاد، می توانید از زیرساخت بازو در بله استفاده کنید.
توسعهٔ بازو در بله، با بهره گیری از زبان های مختلف برنامه نویسی فراهم گشته است که با هر ایده ای قابلیت رشد و معرفی برای تمامی ۲۰ میلیون کاربر بله را داشته باشد.
اپلیکیشن بله، با چشم انداز تبدیل شدن به زیست بوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است که بستری معتبر و امن برای ایده پردازان بوجود آورد تا بتوانند با صرف کمترین هزینه، کسب وکار و ایده های خلاقانهٔ خودرا توسعه دهند و به تمامی مردم معرفی کنند.

منبع: