Rate this post

عاشق وب: عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و آندری لیپوف رییس رگولاتوری فدراسیون روسیه در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات نشست مشترکی در تهران برگزار کردند.

به گزارش عاشق وب به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس رگولاتوری فدراسیون روسیه در تهران به دیدن وزیر ارتباطات رفت و نشست مشترکی پیرامون مطالبی چون همکاری در مجامع بین المللی، صیانت از کودکان در اینترنت و استفاده از تجربیات یکدیگر در عرصه طیف های فرکانسی اجرا شد. این دیدار که در ادامه تعاملات بین المللی وزارت ارتباطات و به درخواست طرف روسی صورت گرفت، همکاری و تعامل در مجامع بین المللی همچون ITU و همین طور استفاده از تجارب ایران در عرصه صیانت از کودکان در اینترنت از رئوس مذاکرات انجام شده بود.
همچنین همکاری در حوزه طیف های فرکانسی از دیگر مطالبی بود که دو طرف پیرامون آن به بحث و بررسی پرداختند.
فردا (دوشنبه) رییس رگولاتوری روسیه در امتداد توسعه روابط دوجانبه در عرصه ICT و کسب بازار برای محصولات و خدمات شرکت های ایرانی این حوزه، نشست مشترکی با امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برگزار خواهدنمود.
حضور آندریی لیپوف در تهران در حالی صورت گرفت که مدتی قبل، وزارت ارتباطات میزبان اجلاس دو روزه اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو بود که با حضور وزرا و هیأت های عالیرتبه خارجی همراه بود.
اواخر خرداد ماه نیز عیسی زارع پور به عنوان رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و اندونزی به همراه آیت الله رئیسی، رییس جمهوری به جاکارتا سفر کرد که این سفر به امضای ۱۱ سند مشترک همکاری میان دو کشور در عرصه های مختلف منجر گردید.

منبع: