Rate this post

عاشق وب: پیش بینی می شود که هوش مصنوعی، بیتکوین را به عنوان ارز اصلی خود انتخاب خواهدنمود.
به گزارش عاشق وب به نقل از کریپتو، آرتور هیز، یکی از بنیان گذاران بیت مکس می گوید که هوش مصنوعی ارزی برای خود انتخاب خواهدنمود که آن ارز، بیتکوین است.
هیز توضیح داد که چرا بیتکوین توسط هوش مصنوعی به عنوان منطقی ترین پول برای محاسبه تصمیمات اقتصادی آنها و بهترین راه پرداخت انتخاب می شود.
برای شروع، هوش مصنوعی لزوما به یک سیستم پرداخت نیاز دارد که همیشه در دسترس، دیجیتال و کاملا خودکار باشد بدین سبب که هوش مصنوعی برای «زنده ماندن» باید بتواند بطور دائم برای دو شکل حیات (داده و قدرت محاسباتی) خود غذا تولید نماید.
بگفته هیز، بخش بانکداری آنالوگ بالکانیزه شده نمی تواند این نوع خدمات ۲۴ ساعته را عرضه نماید اما یک سیستم مبتنی بر بلاک چین توانایی انجام این کار را دارد.
وی ادامه داد: «هوش مصنوعی با بهره گیری از یک سیستم پرداخت مبتنی بر بلاک چین، می تواند در صورت نیاز، پرداخت ها را بصورت الکترونیکی با سودهای خیلی کم دریافت کند».
هیز توضیح داد که روش پرداختی هوش مصنوعی همین طور باید در مقابل سانسور مقاوم و از همان ابتدا با قوانین روشن و شفاف همراه باشد. این امر برای جلوگیری از خطر دپلتفرم (بدون پلتفرم) شدن برای رباتی است که ذاتا قوانین انسانی یا قوانین غیر شفاف و پیچیده عمدی نظام بانکی سانسورکننده را درک نمی کند.
در صورتیکه همه بلاک چین ها لزوما بدون مجوز یا مقاوم در مقابل سانسور نیستند، بیتکوین مطمئنا مناسب می باشد.
هیز نوشت: «بیت کوین در مقابل سانسور مقاوم است برای اینکه تنها راهی که قوانین می توانند تغییر کنند این است که یک پیشنهاد عمومی در مقابل کل شبکه قرار داده شود و اکثریت تصمیم بگیرند، هیچ موجود واحدی وجود ندارد که بتواند خودسرانه قوانین شبکه را تغییر دهد».
وی صرافی رمزنگاری بیت مکس را در سال ۲۰۱۴ تاسیس کرد و سپس تبدیل به پسر بد کریپتو شد. در سال ۲۰۲۱، وزارت دادگستری او را به نقض قانون رازداری بانکی ایالات متحده به سبب اجرای نکردن یک برنامه ضد پولشویی در بیت مکس متهم کرد. وی به جرم خود اعتراف کرد و به دو سال حبس تعلیقی و ۶ ماه حبس خانگی محکوم شد. وی حالا در سنگاپور زندگی می کند و دیدگاه های خودرا در مورد صنعت کریپتو با مقالاتی طولانی ارائه می کند و هنوز هم فکر می کند که صنعت کریپتو سرمایه گذاران را از آن چه او نظام بانکی خراب می نامد نجات خواهد داد.
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال هم اکنون ۱.۱۸ تریلیون دلار برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۲ درصد بیشتر شده است. هم اکنون ۴۹.۹۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیتکوین بوده که در یک روز ۰.۰۰ درصد کاهش داشته است.
حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷.۷۹ میلیارد دلار است که ۴۰.۳۰ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز هم اکنون ۱.۹۱ میلیارد دلار است که ۶.۸۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه های پایدار حالا ۲۵.۷۲میلیارد دلار است که ۹۲.۵۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد.
به روزرسانی قیمت رمزارزها (تا ساعت ۰۷: ۰۴ دقیقه به وقت شرقی)
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت کوین
قیمت: ۳۰ هزار و ۳۰۴.۸۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۳۴ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۱۸۶۴.۲۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۸۱ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۲۳۵.۵۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۲۲ درصد کاهش
۵- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش
۶- ریپل
قیمت: ۰.۴۶۷۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۴۴ درصد کاهش
۷- کاردانو
قیمت: ۰.۲۸۴۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۷۲ درصد کاهش
۸ – دوج کوین
قیمت: ۰.۰۶۵۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۲۹ درصد کاهش
۹- سولانا
قیمت: ۲۱.۸۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۳۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۹.۱۰ درصد افزایش
۱۰ – پولکا دوت
قیمت: ۵.۱۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۷۹ درصد کاهش

منبع: