Rate this post

عاشق وب: مایکروسافت در ابتدا به سرعت ابزار چت هوش مصنوعی بینگ را محدود کرد تا از تنظیم پاسخ های نامناسب توسط آن پیشگیری کند، اما بعد از چند روز تصمیم خودرا تغییر داد.

به گزارش عاشق وب به نقل از انگجت، مایکروسافت می گوید چت های طولانی تر را ممکن می کند و این کار را با گسترش چت ها به شش نوبت در هر جلسه (از پنج نوبت) و ۶۰ چت در روز (از ۵۰ چت) شروع می کند.
این شرکت افزوده سقف روزانه تعداد چت ها به زودی به ۱۰۰ چت بیشتر می شود و کاوشهای منظم دیگر در این مجموعه منظور نمی شوند. مایکروسافت امیدوار است بدین شیوه با ممکن شدن مکالمات طولانی مشکلات زیادی ایجاد نشود. در حقیقت این شرکت در تلاش است بازگشت “مسئولانه” به گپ های طولانی با هوش مصنوعی را ممکن کند.
این غول فناوری همین طور درحال حل این نگرانی است که هوش مصنوعی بینگ ممکنست در پاسخ ها بیش از اندازه پر حرفی کند. یک آزمون آتی در بینگ به شما امکان می دهد لحنی را انتخاب کنید که “دقیق” (یعنی پاسخ های کوتاه تر و دقیق تر)، “خلاقانه” (طولانی تر) یا “متعادل” باشد. بدین سبب اگر فقط به حقایق علاقمند هستید، لازم نیست برای دریافت آنها متن زیادی را مرور کنید.
مایکروسافت قبلاً گفته بود پیش بینی نمی کرد کاربران از چت های طولانی تر Bing AI به عنوان سرگرمی و ابزاری برای شیطنت بهره گیرند و برخی محدودیت ها تلاشی برای ایجاد تعادل و مفید کردن گفتگو با هوش مصنوعی است.

منبع: