Rate this post

به گزارش عاشق وب، توییتر با معکوس کردن سیاست قبلی خود، اعلام نمود همه نوع تبلیغات سیاسی مجاز در این پلت فرم شبکه اجتماعی را گسترش خواهد نمود.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، توییتر اعلام نمود سیاست تبلیغات خویش را برای “تبلیغات مبتنی بر یک آرمان” در آمریکا را تسهیل خواهد نمود و سیاست تبلیغاتی خویش را با تلویزیون و دستگاههای رسانه ای دیگر همسو می کند.

توییتر بعد از اینکه این شرکت و شرکتهای شبکه اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، به علت انتشار اطلاعات غلط در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پلتفرمهایش، هدف انتقاد گسترده قرار گرفتند، تبلیغات سیاسی را در سال ۲۰۱۹ ممنوع کرد و تبلیغات در ارتباط با جنبشهای اجتماعی را هم محدود کرد.

جک دورسی، مدیرعامل وقت توییتر در زمان اعلام این تصمیم، اظهار داشته بود: ما بر این باوریم که پیام سیاسی باید خودش بتواند نظر مخاطب را جلب نماید، نه اینکه آنرا خریداری کند.

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را خریداری نموده است، شرکتهای آگهی دهنده در واکنش به اخراج هزاران کارمند، برگردانده شدن حساب دونالد ترامپ و عرضه احراز هویت پولی که سبب افزایش جعل هویت شرکتهای معتبر توسط کلاهبرداران در توییتر شد، از این پلت فرم گریخته اند.

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک ماه گذشته از اقداماتی که برای کاهش هزینه انجام داده است، دفاع کرده و گفته بود توییتر با گردش مالی منفی سه میلیارد دلار در سال آینده روبرو بود.

منبع: