Rate this post

عاشق وب: عاشق وب: توییتر با اختلال بزرگی روبرو شد که دسترسی ده ها هزار کاربر جهانی به این پلت فرم شبکه اجتماعی یا قابلیتهای اصلی آنرا قطع کرد.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، اطلاعات وب سایت داون دتکتور که قطعی وب سایتها و خدمات اینترنتی را بوسیله منابع مختلف همچون گزارش کاربران رصد می کند، نشان داد دسترسی بیش از ۱۰ هزار کاربر در آمریکا، حدود ۲۵۰۰ کاربر در ژاپن و حدود ۲۵۰۰ کاربر در انگلیس به توییتر روز چهارشنبه مختل شد. اما گزارشها درباره ی اختلال توییتر تا بعدازظهر روز چهارشنبه به میزان شایان توجهی کاهش پیدا کرد.

توییتر درباره ی این گزارشها، اظهارنظر نکرد. صفحه “وضعیت” این شبکه اجتماعی نشان می داد که همه سیستم ها، فعال می باشند.

در طول این اختلال، کاربران قادر نبودند بوسیله کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ، وارد حساب توییتر خود شوند. این مشکل در بین کاربران اپلیکیشن موبایل و قابلیتهایی شامل اعلانها وجود داشت.

بعضی از کاربران در توییتر به ارسال اطلاعاتی درباره ی اختلال این سرویس پرداختند و هشتگ قطعی توییتر(#TwitterDown) در این سایت شبکه اجتماعی، ترند شد.

بعضی از کاربران که تلاش می کردند بوسیله کامپیوتر رومیزی وارد توییتر شوند، پیامی با این مضمون دریافت می کردند: مشکلی وجود دارد اما نگران نباشید. مشکل از جانب شما نیست. باردیگر اهتمام کنید.

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر در توییتی نوشت: همچنان قادر به استفاده از این سرویس است. ماسک در پاسخ به کاربری که پرسیده بود آیا توییتر از کار افتاده است: اظهار داشت: برای من کار می کند.

بر اساس گزارش رویترز، این قطعی دو ماه بعد از خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط ایلان ماسک اتفاق افتاده است. این شبکه اجتماعی از آن زمان، شاهد اغتشاش و جنجالهای گوناگون بوده است. صدها کارمند توییتر، این شرکت شبکه اجتماعی را در نوامبر ترک کردند که در بین آنها مهندسان مسئول رفع باگها و جلوگیری از قطعی سرویس هم بودند.

منبع: