Rate this post

عاشق وب: قیمت بیتکوین (BTC) همزمان با برگزاری انتخابات میان دوره ای آمریکا نوسانات بیشتری پیدا می کند و اواخر این هفته، داده های شاخص قیمت مصرف کننده نیز ممکنست تأثیر قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.
به گزارش عاشق وب به نقل از کریپتو، باتوجه به تلاطم های اخیر در بازار ارزهای دیجیتال که منجر به کاهش ارزش دارایی دیجیتال پرچمدار به زیر ۲۱ هزار دلار شده است، گاوها آغاز به مبارزه با خرس ها برای بازپس گیری ارزش ۲۱ هزار دلاری به عنوان سطح حمایتی حیاتی کرده اند.
با نوسانات قیمت بیتکوین، متخصص تجارت کریپتو، مایکل ون د. پوپ، ورودی های قابل توجه بیتکوین را برای نظارت در این هفته برجسته کرد. پوپ اظهار نمود که بیتکوین به سمت ۲۱هزار و ۵۰۰ دلار حرکت کرده و الان بدنبال پایین ترین سطح برای ادامه حرکت است. ما درحال بررسی چند سطح پشتیبانی هستیم تا ترجیحاً ارزش بیتکوین حفظ شود و شامل سطح ۲۰ هزار و ۵۰۰ و ۲۰ هزار و ۳۰۰ دلار است. در حقیقت مناطقی هستند که برای موقعیت های طولانی بالقوه آنها را در نظر خواهم گرفت.
دلیل این که کارشناس معاملاتی به این حوزه اشاره نمود این است که سطح ۲۰ هزار و ۴۰۰ تا ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار بیش از یک ماه است که به عنوان مقاومت عمل می کند. وی ادامه داد: تغییر بالقوه این منطقه نشان میدهد که خریداران در آنجا قدم می گذارند و اگر ما در اطراف این منطقه باشیم و حدود ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلار را نگه داریم، آنگاه با محدوده بالای ۲۲هزار و ۵۰۰ دلار ادامه خواهیم دادT در نتیجه بازار ارزش زیادی را برای آلتکوین ها نیز به همراه خواهد داشت.
از نظر عملکرد قیمت بیتکوین، می توان استدلال کرد که اگر به سطح جدید بالاتری برسد ارزش آن تا ۲۲هزار و ۵۰۰ دلار را نیز ثبت خواهدنمود و احیانا روند خودرا تا محدوده بالای ۲۵هزار دلار که هم اکنون سطح مقاومت بسیار مهم می باشد، ادامه خواهد داد. از آنجا که بازدهی درحال بالا رفتن است، گزارش شاخص قیمت مصرف کننده یا انتخابات میان دوره ای از این پس احیانا یک محرک بسیار مهم خواهد بود.
پوپ اظهار داشت که در آینده یا داده های شاخص قیمت مصرف کننده یا انتخابات میان دوره ای احیانا تأثیر قابل توجهی بر قیمت بیتکوین خواهند داشت بدین سبب نظارت بر تأثیر آن در بازار عاقلانه است.
اگر بازدهی به رشد خود ادامه دهد، حدودا مطمئناً تأثیر منفی بر قیمت بیتکوین خواهد داشت. با این وجود، اگر شاخص قیمت مصرف کننده کمتر از حد انتظار باشد، بیتکوین و نزدک به احتمال زیاد به افزایش خود ادامه خواهند داد.
مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها هم اکنون ۹۹۷.۹۵ میلیارد دلار برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۴۶ درصد کمتر شده است. هم اکنون ۳۸.۹۱ درصد کل بازار رمزارزها در اختیار بیتکوین بوده که در یک روز ۰.۱۱ درصد افزایش داشته است.
حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۷.۵۸ میلیارد دلار است که ۳۷.۶۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز هم اکنون ۵.۷۴ میلیارد دلار است که ۵.۸۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه های پایدار حالا ۹۰.۵۹ میلیارد دلار است که ۹۲.۸۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.
به روزرسانی قیمت رمزارزها (تا ساعت ۰۷: ۵۴ به وقت شرقی)
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت کوین
قیمت: ۱۹۲۰ هزار و ۶۹۰.۴۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۶۰ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۱۴۸۰.۳۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۶۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۵ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش
۴- یو اس دی کوین
قیمت: یک دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش
۵- بایننس کوین
قیمت: ۳۲۳.۸۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۲۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۰ درصد کاهش
۶- ریپل
قیمت: ۰.۴۳۳۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۹۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۸.۳۳ درصد کاهش
۷- کاردانو
قیمت: ۰.۳۸۵۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۰۹ درصد کاهش
۸- سولانا
قیمت: ۲۷.۱۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۵۳ درصد کاهش
۹ – دوج کوین
قیمت: ۰.۱۰۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۷۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۹۲ درصد کاهش
۱۰- پولکا دوت
قیمت: ۶.۶۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۹۴ درصد کاهش