Rate this post

به گزارش عاشق وب، مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: امیدواریم با اصلاح حداقلی تعرفه ها بتوانیم برای تقویت برند شرکت قدمهای اساسی برداریم.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، محمد رضا بیدخام- مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران- با اعلان اینکه در طول ۱۲ سال قبل با راکد بودن تعرفه های ارتباطات ثابت، برند و ذی نفعان شرکت مخابرات ایران لطمه بسیار زیادی دیده اند، اظهار داشت: امید است با این اصلاح حداقلی تعرفه ها، با تامین منابع مالی لازم شرکت بتواند تا حدودی پاسخگوی ذی نفعان خود باشد.

وی ادامه داد: در این سال ها، مردم، مشتریان، دولت، سهامداران و کارکنان با توجه به این که منابع لازم تامین نشد لطمه های زیادی دیده اند. در زمینه مشتریان لطمه زیادی به ارائه خدمات مخابراتی وارد شد و شرکت نتوانست در بخش خدمات قبل، حین و پس از فروش به مشتریان و ارائه خدمات جدید مناسب با تقاضای مشتریان موفق باشد.

طبق اعلام شرکت مخابرات، بیدخام به لطمه ها و مسائل نیروی انسانی اشاره نمود و اظهار داشت: چه کارکنان رسمی و چه کارکنان پیمانکار و قراردادی مان و چه بازنشستگان شرکت همگی لطمه دیده اند و مخابرات نتوانست منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات آنها را تامین کند و پاسخگوی این عزیزان نبوده ایم که امیدوار هستم با اصلاح تعرفه ها شرکت بتواند منابع مالی لازم برای تامین و پرداخت مطالبات این عزیزان را فراهم آورد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همین طور بیان کرد: نظر ذی نفعان عملا به شرکت مخابرات ایران نگرش منفی ای است که امیدواریم از این پس با بازبینی و مدیریت صحیح در کسب وکار بتوانیم تا حدودی نگرش ذی نفعان را تغییر داده و حوزه برندینگ، برند شرکت مخابرات ایران را به قدرت سابق برگردانیم.

منبع: