Rate this post

به گزارش عاشق وب توییتر در جدید ترین بروزرسانی خود، قابلیت خروج از مکالمات توییتر (Unmention) را برای همه کاربران فراهم نمود.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، حالا همه کاربران توییتر می توانند از منشن شدن خود در گفت وگوهای این شبکه اجتماعی جلوگیری نمایند.
توییتر قابلیت حذف منشن یا Unmention را بعنوان توانایی خروج از گفت وگوهای ناخواسته در این پلتفرم، توصیف کرده است. هنگامی که کاربران از این توانایی استفاده می نمایند، دیگر در توییت های آینده نام آنها منشن نمی گردد و دیگران قادر نخواهند بود در رشته توییت مذکور، به آنها پاسخ دهند. این توانایی مانع از آن نمی گردد که دیگران وارد گفتگو شوند اما حداقل پاسخها و اعلانهای شخص را مصون نگه می دارد.
این توانایی به مدت بیشتر از یک سال تحت آزمایش بود. توییتر اولین بار تابستان گذشته این ایده را مطرح و اعلام نمود هدف آن، پیشگیری از توجه ناخواسته ای است که اغلب به آزار و اذیت منتهی می شود. آزمایش این توانایی در آوریل شروع شد اما به گروه کوچکی از کاربران در وب محدود بود. با بروزرسانی جدید، همه کاربران خواه از اپلیکیشن توییتر استفاده کنند یا از وبسایت این پلتفرم، می توانند منشن خویش را در یک رشته گفت وگوی توییتر حذف نمایند.
طبق گزارش وبسایت انگجت، توییتر با این به روزرسانی، کوشیده است به کاربران راه های بیشتری برای کنترل تعامل با دیگران بخصوص در شرایطی که بیم دارند در معرض آزار قرار بگیرند، فراهم آورد. توییتر همینطور قابلیتهای محدود کردن پاسخ را اضافه کرده و “حالت امن” (Safety mode) را آزمایش می کند که به صورت خودکار، حسابهای مشکل ساز را می بندد.

منبع: