Rate this post

یکی از شرکت ها و کمپانی هایی که تقریبا همیشه در تمام عرصه های تجارت بین المللی به موفقت رسیده است بازرگانی وریا است.

امروز قصد داریم به یکی از بزرگترین کمپانی های تجاری رفته ( تجارت بین المللی )و گزارشی را در این خصوص برای شما عزیزان تهیه کنیم همچنین به بررسی فرایند صادرات و واردات ، تامین مستقیم کالا بازرگانی ، تجارت با کشورهای منطقه اروپا و آمریکا لاتین ، آفریقا و خدمات متنوع بازرگانی در این شرکت بپردازیم :

اصلی ترین و ابتدایی مرحله برای واردات و صادرات کالا انتخاب محصول می باشد  ، دراین مرحله شما باید نیاز بازار را بررسی کنید. و میزان تقاضای مورد نیاز برای هرکالا را بسنجید.  اگر بدون بررسی اولیه و نیاز بازار اقدام به تجارت  کنید، بعد از هر اقدامی ممکن است تقاضایی وجود نداشته باشد و درنتیجه تمام محصول روی دست شما می ماند و به فروش نمیرود .

توجه فرمایید که برای تجارت اقلام و کالاهای اساسی میبایست به موارد زیر توجه شود:

–          ثبت سفارش در وزارت بازرگانی

–          دریافت مجوزهای اولیه

–           دریافت استاندارد

–           پیگیری تولید کالا

–          بررسی قبل از انجام حمل و نقل

–          دریافت اسنادر مرتبط به تهیه ارز

–          دریافت اسناد بازرسی

–          دریافت مجوزهای ورود کالا به کشور

–          پرداخت هزینه حقوق و عوارض گمرک

–          پرداخت تعهدات ارزی و مالیاتی

یکی از شرکت ها و کمپانی هایی که تقریبا همیشه در تمام عرصه های تجارت بین المللی به موفقت رسیده است بازرگانی وریا است ، این شرکت در سال ۱۳۷۲ در آرژانتین تاسیس شد و بلافاصله شعب و نمایندگی های فعال خود را در کشورهای ایران ، امارات ، ترکیه ، هند ، آلمان و سنگاپور راه اندازی نمود و در حال حاضر شبکه قدرتمند تجاری در سطح بین الملل فعال کرده است .

همچنین این شرکت با استفاده از تمامی ابزار حمل و نقل زمینی ، دریایی و هوایی توانسته از شرقی ترین نقاط جهان تا غربیترین آنها را در محدوده تجارت خود قرار دهد .

پل ارتباطی و تماس با بازرگانی وریا :

دفاتر مدیریت این شرکت در کشور ایران و در تهران به آدرس : تهران ، جردن ، روبروی صدا و سیما قرار دارند.