Rate this post

به گزارش عاشق وب برای کاربرانی که در برنامه بتای واتس اپ حضور دارند، قابلیت های جدیدی در ارتباط با شماره های تلفن وجود دارد.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، واتس اپ از شروع آرامی که یک دهه پیش در آیفون داشت، به یک سرویس پیامرسان بزرگ تبدیل گشته و هم اکنون پلت فرم پیام رسانی شماره یک در آمریکاست و با اینکه در چین مسدود شده است اما با بیشتر از دو میلیارد کاربر ماهانه و پنج میلیارد دانلود در فروشگاه پلی استور گوگل، برنامه مسنجر شماره یک در جهان است. برای کاربرانی که در برنامه بتای واتس اپ حضور دارند، قابلیتهای جدیدی در ارتباط با شماره های تلفن وجود دارد.

طبق مشاهدات وبسایت WABetaInfo علاوه بر ایموجیهای جدید و پیام صوتی بروزرسانی شده که اوایل هفته گذشته منتشر شدند، کاربران بتا ابزارهای جدیدی را برای تعامل با شماره تلفنهایی که پیام ارسال می کنند، دریافت کرده اند.

پیش از این هنگامی که کاربر روی شماره تلفن یک چت می زد، فورا شماره به اپلیکیشن شماره گیر ارسال می شد تا بتواند تماس بگیرد. بعد از این تغییر، واتس اپ ابتدا یک پنجره مکالمه را نمایش می دهد. همینطور اپلیکیشن بررسی خواهدنمود که آیا شماره مذکور با حساب واتس اپی مرتبط می باشد یا خیر و اگر ارتباط داشته باشد به کاربر گزینه آغاز چت با حساب مذکور را عرضه می کند.

بر اساس گزارش وبسایت اندروید پلیس، این توانایی اولین بار در نسخه بتای ۲.۲۲.۸.۱۱ برای اندروید مشاهده شد.

منبع: