Rate this post

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به اینکه شرکت ملی پست همواره در بحث استفاده از فناوری های نو پیشگام بوده است، اظهار داشت: یکی از نخستین سامانه های تجارت الکترونیک کشور سامانه «ای بازار» بوده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، محمدرضا قادری در نخستین رویداد نوآوری و کارآفرینی و افتتاح مراکز نوآوری پست که بامداد امروز (سه شنبه) در موزه ارتباطات برگزار شد، با اشاره به اینکه شرکت ملی پست همواره در بحث استفاده از فناوری های نو پیشگام بوده است، اظهار نمود: اولین رویداد نوآوری و کارآفرینی را در هفته جهانی پست به صورت همزمان در پنج استان کشور افتتاح نماییم. امروز در اخبار اتحادیه جهانی پست صحبت از تحول دیجیتال موضوعی داغ است و شرکت ملی پست همواره در بحث استفاده از فناوری های نو پیشگام بوده و یکی از نخستین سامانه های تجارت الکترونیک کشور سامانه «ای بازار» بوده است.
وی بیان نمود: در چند سال قبل سامانه های پست به صورت مستمر بروزرسانی شده و امروز شروع بسیار خوبی برای افزایش همکاری با دانش بنیان هاست. شرکتهای دانش بنیان همواره گلایه هایی دارند و همکاران پست هم به بعضی از موضوعات انتقاد دارند، ولی بروز چنین شرایطی طبیعی است و برای رفع این گلایه ها بستری را لازم داشتیم که متعلق به شرکت ملی پست باشد. از همین رو با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست تصمیم به راه اندازی اولین مرکز نوآوری اختصاصی پست گرفته شد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست تصریح کرد: امروز مراکز نوآوری پست در استانهای اصفهان، خراسان رضوی، یزد، گلستان و تهران افتتاح می گردد و می کوشیم از این پس همکاری گسترده تری با استارت آپ ها و شرکتهای دانش بنیان داشته باشیم. با آغاز به کار مراکز نوآوری شرکت ملی پست، خیلی از مشکلات پروژه های مشترک دانش بنیان ها با پست رفع می شود.