Rate this post

به گزارش عاشق وب با دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در بعضی از نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی سریع این مورد را صادر کرد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، انتشار کرونا از اسفند ۹۸، خیلی از فعالیت ها را مجازی و آنلاین کرد. در ماه های گذشته هم باآنکه روند واکسیناسیون سرعت گرفته اما همچنان آموزش در مدارس و دانشگاه ها به صورت آنلاین دنبال می شود تا وقتی که واکسیناسیون تعداد بیشتری از افراد جامعه را شامل شود.
در ابتدای مجازی شدن فرآیندهای آموزشی و اداری که اپراتورها و عرضه دهندگان خدمات اینترنتی، انتظار آن حجم بالای رجوع کاربران را نداشتند، کیفیت و سرعت اینترنت مبتلا به اختلال بود و البته با گذشت زمان، ظرفیت های ارتباطی افزایش پیدا کرد. حالا با شروع سال جدید تحصیلی، به نظر می آید باز هم کیفیت اینترنت دستخوش تغییراتی شده و کاربران را با مشکل مواجه کرده است.
در این راستا و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دنبال دریافت برخی گزارشات مردمی از راه سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه بعضی کاربران فضای مجازی درباره کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در بعضی از نقاط کشور، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات، برای پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به مبحث دستور داد.
بر طبق این دستور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده است با همکاری مدیرعامل شرکت زیرساخت، بعد از بررسی دقیق گزارشات مردمی، راهکارهای رفع سریع اشکالات ارتباطی را عرضه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع رسانی کنند.