Rate this post

عاشق وب: اینستاگرام با راه اندازی محصول تبلیغات جدید، سرمایه گذاری بیشتری در اینستاگرام شاپ (Shop) که کسب وکار تجارت الکترونیکی این شبکه اشتراک گذاری عکس محسوب می شود، انجام می دهد.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، این شرکت هم اکنون فرمت جدیدی را آزمایش می کند که شامل تصاویر تک و گزینه برای مجموعه ای از تصاویر است و فعلا منتخبی از تبلیغات کنندگان در آمریکا برای این آزمایش انتخاب شده اند و در ماههای آتی امکان تبلیغات به بازارهای دیگر توسعه خواهد یافت.

این شرکت برای اولین بار اینستاگرام شاپ را سال قبل در امتداد تلاش فیسبوک – شرکت مادر خود -برای تبدیل این پلت فرم به یک مقصد خرید آنلاین با تجربه بررسی محصولات در آن معرفی نمود. طبیعتا این نوع ابتکار در خدمت مدل تبلیغات فیسبوک قرار می گیرد چونکه برندها در جست و جوی مصرف کنندگان، مایل هستند برای توسعه دسترسی خود پول پرداخت کنند.

تبلیغات در اینستاگرام شاپ تنها در دستگاههای موبایل ظاهر خواهد شد برای اینکه تب اینستاگرام شاپ قابلیتی است که تنها در دستگاههای موبایل قابل دسترس است. با این وجود تعداد تبلیغاتی که هر مصرف کننده مشاهده می کند، به میزان استفاده وی از اینستاگرام و تعداد افرادی که در تب اینستاگرام خرید می کنند، بستگی خواهد داشت.

این شرکت هنوز زمان دقیق عرضه تبلیغات عمومی بیشتر را اعلام نکرده و تنها توضیح داده که برنامه اش، توسعه فرمت جدید به تبلیغات کنندگان در بازارهای دیگر ظرف ماههای آتی است.

بر اساس گزارش تک کرانچ، تب اینستاگرام شاپ یکی از جنجالی ترین افزوده های این اپلیکیشن در سال های اخیر بود برای اینکه جای تب اکتیویتی را گرفت و به این اپلیکیشن حال و هوای تجاری تری نسبت به گذشته بخشید. حالا جامعه خلاقیت درحال سبک و سنگین کردن گزینه هایش است برای اینکه اینستاگرام با عرضه قابلیتهای دیگری مانند ریلز که کپی تیک تاک است، از ریشه های اصلی خود بعنوان پلت فرم اشتراک گذاری عکس فاصله بیشتری گرفته است.

منبع: