Rate this post

بتازگی شرکت فضایی ˮویرجین گلکتیکˮ متعلق به ˮریچارد برانسونˮ میلیاردر بریتانیایی اعلام نمود که فروش بلیت پروازهای فضایی خودرا آغاز نموده و قیمت هر بلیت از ۴۵۰ هزار دلار شروع می شود.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، این خبر در حالی اعلام گردید که چند هفته از پرواز فضایی مالک و پنج خدمه این شرکت به فضا می گذرد. “ریچارد برانسون” بنیان گذار شرکت فضایی “ویرجین گلکتیک” ۱۱ ژوئیه به همراه پنج فرد دیگر که تمامی آنها از کارمندان شرکت او بودند، در قالب نخستین پرواز فضایی سرنشین دار تجاری به فضا رفتند. بعد از آن “ریچارد برانسون” به نخستین میلیاردری تبدیل شد که با فضاپیمایی که خودش در ساخت آن نقش داشته، به فضا رفته است.
بعد از اعلام قیمت بلیت پرواز فضایی این شرکت، سهام این شرکت در روز پنج شنبه رشد ۵ درصدی داشت.
در ماه ژوئن، “ویرجین گلکتیک” تأییدیه اعزام متقاضیان به فضا به وسیله ی فضاپیمای اسپیس شیپ ۲(SpaceShipTwo) را از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرد.
این شرکت اعلام نمود سه پیشنهاد برای خریداران دارد. پیشنهاد اول خرید یک صندلی پیشنهاد دوم خرید بسته چند نفره است که طی آن می توانند بلیت چند صندلی را بخرند و پیشنهاد سوم خرید یک پرواز کامل است که طی آن امکان خرید کل صندلی ها وجود دارد.