Rate this post

عاشق وب: بعد از شروع پروسه رجیستری برای ساعات هوشمند سیمکارت خور از امروز، رجیستری پی دی ای، رجیستری اسکنر و مبدل از ۱۹ تیر و تبلت از اول مرداد انجام می شود و مصرف کنندگان تا قبل از تاریخ های اعلامی باید نسبت به فعال سازی این دستگاهها اقدام نمایند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، جلسه مشترک انجمن واردکنندگان موبایل با ذی نفعان دولتی بمنظور بررسی و تسهیل پروسه واردات قانونی موبایل واره ها در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرا شد. طبق اعلام انجمن موبایل، ماهانه ۳۰ میلیون دلار برای تامین بازار موبایل واره های کشور نیاز است و شرکت های قانونی تا آخر سال به ۲۵۰ میلیون دلار برای تامین کامل این بازار نیاز خواهند داشت.
در این نشست قرار شد تا با همکاری بانک مرکزی، تخصیص ارز لازم برای ثبت سفارش های موبایل واره های تسریع شود تا در تامین این کالاها بعد از اجرای طرح، اخلالی صورت نگیرد. همین طور تسریع و تسهیل در پروسه ثبت سفارش و اصلاح رویه ها در جهت سرعت بخشیدن به روند تامین موبایل واره ها توسط شرکت های خصوصی، یکی دیگر از خواست های انجمن در این نشست بود.
ساعات هوشمند سیمکارت خور (به جز esim) از امروز ۱۲ تیر، پی دی ای، اسکنر و مبدل از ۱۹ تیر و احیانا تبلت از اول مرداد مشمول طرح رجیستری خواهند شد و سفارش می شود مصرف کنندگان تا قبل از تاریخ های اعلامی نسبت به فعال سازی دستگاه های فوق اقدام نمایند.

منبع: