Rate this post

عاشق وب: تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران تجهیز، هر آنچه که شما جهت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و حرفه ای خود نیاز داشته باشید در یک جا گرد هم آورده است.

در میان لوازم و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، از جمله مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات می توان به میز کار استیل، سینک استیل صنعتی و وان استیل صنعتی اشاره کرد که در واقع تمام کارهایی که در آشپزخانه ها انجام می‌شود اعم از آشپزی کردن، خرد کردن ، شستشو و غیره با استفاده از این تجهیزات اساسی انجام می شود. این لوازم و تجهیزات به افراد کمک می کنند تا تمام کارهای آشپزخانه های بزرگ و صنعتی را با سرعت، دقت، تمرکز و به آسانی انجام دهند.

 

 

میز کار استیل

یکی از عناصر و تجهیزات مهم و البته مورد نیاز در هر حرفه و فعالیتی، میز کار استیل می باشد که با توجه به نوع فعالیت و استفاده ای که دارد و به تناسب رستوران یا آشپزخانه ی صنعتی در انواع مختلف تولید می شود. در آشپزخانه ها میز کار آشپزخانه یکی از تجهیزات اصلی آشپزخانه صنعتی بوده که جهت فعالیت های مورد نیاز در آشپزخانه ها کاربرد فراوانی دارد. میز کار استیل مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی از جنس استیل با مقاومت بسیار بالا در برابر زنگ زدن، نفوذ آلودگی و چربی به داخل آن و ترک خوردن در هنگام استفاده از چاقو می باشد. بنابراین می توان گفت آن چه که در انتخاب و خرید میز کار استیل آشپزخانه صنعتی اهمیت بسیاری دارد کاربرد هدف جهت خرید میز کار استیل آشپزخانه می باشد چرا که میز کار استیل آشپزخانه صنعتی در انواع مختف بوده که هر کدام خصوصیات و ویژگی های متفاوتی دارند.

 

 

سینک استیل صنعتی

یکی دیگر از لوازم مهم و البته جدا نشدنی از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، سینک ظرفشویی می باشد که با توجه به حجم کار آشپزخانه های صنعتی از جمله در رستوران ها، کافی شاپ ها، تالارها، هتل ها و کترینگ ها کاربرد بسیاری دارد. سینک ظرفشویی صنعتی از جنس تمام استیل می باشد زیرا باید کاملاً بهداشتی بوده و دارای مقاومت بالایی باشد، بنابراین می توان گفت سینک استیل صنعتی از تجهیزات مهم شستشو در آشپزخانه های صنعتی به حساب می آید. سینک استیل صنعتی با توجه به نیاز آشپزخانه های صنعتی در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود تا نیازهای متنوع آشپزخانه های صنعتی به سینک شستشو را رفع نماید. از مهم ترین انواع سینک استیل صنعتی می توان به دو نوع اصلی سینک صنعتی شستشو با رویه جوشی و سینک صنعتی با رویه پرسی اشاره نمود.

 

 

وان استیل صنعتی

یکی از دغدغه های مهم در آشپزخانه های صنعتی، رعایت بهداشت و شستشوی صحیح میوه ها و سبزیجات و موادغذایی به گونه ای کاملاً تمیز بوده به صورتی که تمام آلودگی ها از آنها زدوده گردد. آشپزخانه های صنعتی از جمله رستوران ها، کترینگ ها، فست فود ها و کافی شاپ ها و هم چنین واحدهای آماده سازی سبزیجات، میوه جات، گوشت، مرغ و غیره، نیاز به وسیله ای دارند تا بتوانند با استفاده از آن سلامت و سهولت در شستشو را ایجاد نمایند، بدین منظور وان استیل صنعتی به عنوان یکی از مهم ترین ابزار در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. وان استیل صنعتی در ابعاد مختلف تولید شده و به دو صورت وان بدون سینی و یا وان تک لگن سینی دار ساخته می شود که همگی در برابر آب مقاوم بوده و زنگ نمی زند و هم چنین نسبت به وزن بالا استحکام لازم را داشته و در برابر لبه های تیز مقاوم می باشد.

 

 

دستگاه آب هویج گیر صنعتی و آب هویج گیری سیدو

آب هویج گیری صنعتی دستگاهی است که از آن جهت آب گیری هویج در حجم و وزن بالا استفاده می شود که در آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و هتل ها کاربرد بسیاری دارد. دستگاه آب هویج گیر صنعتی دستگاهی با موتور بسیار قوی و بدنه استیل مقاوم می باشد که راندمان کاری بالایی دارد و در مدت زمان کوتاه می تواند مقدار بسیار زیادی آب هویج تهیه کند. قابل ذکر است که با استفاده از دستگاه آب هویج گیر صنعتی علاوه بر آب گرفتن هویج می توان جهت آبگیری سیب، کرفس و … نیز استفاده نمود. جنس بدنه ی دستگاه آب هویج گیر صنعتی از استیل ضد زنگ بوده تا فشار مصرف بالا و هم چنین مجاورت طولانی مدت با رطوبت روی آن تأثیری نداشته و دچار زنگ زدگی نگردد.

یکی از بهترین و مطرح ترین برندهای دستگاه آب هویج گیری صنعتی ، دستگاه آب هویج گیری سیدو می باشد که به دلیل عمر و کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان برخوردار است. جنس بدنه دستگاه آب هویج گیری سیدو از مواد بسیار سبک بوده که سبب می شود این دستگاه بی صدا و بسیار آرام کار کند.

 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران تجهیز، هر آنچه که شما جهت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و حرفه ای خود نیاز داشته باشید در یک جا گرد هم آورده و با ارائه بهترین و معتبرترین برندهای دنیا و طیف وسیعی از تجهیزات و لوازم تخصصی آشپزخانه های صنعتی آماده ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان خود می باشد.

https://tehrantajhiz.com