Rate this post

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: دلیل اصلی اختلالات اخیر در حوزه ارتباطات مخابراتی قطع برق متوالی و روزانه در مناطق مختلف کشور است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، محمدرضا بیدخام اظهار داشت: دلیل اصلی اختلالات اخیر در حوزه ارتباطات مخابراتی قطع برق متوالی و روزانه در مناطق مختلف کشور است که علیرغم پیشبینی های انجام شده متاسفانه شاهد اختلالات ارتباطات مخابراتی چند ساعته در بعضی از مناطق مخابراتی هستیم.
وی افزود: با عنایت به عدم سرمایه گذاری مطلوب در خرید و نوسازی تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتورهای برق به دلیل نبود منابع مالی مورد نیاز در مواقع قطع برق شاهد اختلالات ارتباطی در بعضی مناطق هستیم که این نکته از قبل به اطلاع مراجع ذی صلاح حاکمیتی رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تکیه بر منطقی شدن تعرفه های مخابراتی اظهار داشت: برای ارائه خدمات و نوسازی و بازسازی تجهیزات مخابراتی با ترمیم شدن تعرفه های مخابراتی و حمایت دستگاههای حاکمیتی میتوان توسعه و بهینه سازی تجهیزات مخابراتی را انجام داد.
طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، بیدخام یکی از علل افزایش تماس ها با سامانه ۲۰۲۰ را در ایام اخیر خارج شدن مودم های خانگی از مدار به دلیل قطع برق دانست و اظهار داشت: این امر مشکلات زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است که امیدواریم هرچه سریعتر این مشکلات با کمک نهادهای درگیر و مسئول، به حداقل ممکن برسد.