Rate this post

به گزارش عاشق وب ضریب نفوذ پهن باند تا آخر سال ۱۳۹۹، به ۱۰۶.۳۵ درصد رسیده که ۱۰۰.۲۲ درصد آن در ارتباط با اینترنت پهن باند سیار و ۶.۱۳ درصد در ارتباط با اینترنت پهن باند ثابت است و در مقایسه با آمار سال ۱۳۹۸، با کاهش روبه رو شده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، تعداد مشترکان اینترنت پهن باند طبق آخرین آمار منتشرشده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا آخر سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۹، به ۸۹ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۴۷۸ رسیده که شامل ۸۴ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۸۲۸ مشترک اینترنت پهن باند سیار و ۵ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۶۵۰ مشترک اینترنت پهن باند ثابت می شود.

این در شرایطی است که تا آخر سال ۱۳۹۸، تعداد مشترکان اینترنت پهن باند، ۷۸ میلیون و ۱۶ هزار و ۴۳۳ و شامل ۶۸ میلیون مشترک اینترنت پهن باند سیار و ۹ میلیون مشترک اینترنت پهن باند ثابت بود.

مطابق این آمار، ضریب نفوذ اینترنت پهن باند تا آخر سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۹، به ۱۰۶.۳۵ درصد رسیده که ۱۰۰.۲۲ درصد آن در ارتباط با ضریب نفوذ اینترنت پهن باند سیار و ۶.۱۳ درصد در ارتباط با ضریب نفوذ اینترنت پهن باند ثابت است. این آمار از آن حکایت می کند که باآنکه ضریب نفوذ پهن باند سیار در مقایسه با آمار ۸۳.۰۵ درصدی در سال ۱۳۹۸ افزایش داشته، اما ضریب نفوذ پهن باند ثابت در مقایسه با آمار ۱۰.۸۶ درصدی در سال ۱۳۹۸، با کاهش روبه رو شده است.

منبع: