Rate this post

به گزارش عاشق وب اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس تا تابستان سال جاری برای دستگاههای اندرویدی عرضه خواهد شد.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، پل دیویسون، مدیرعامل و یکی از موسسان کلاب هاوس اظهار نمود: این اپلیکیشن امکان دارد تا تابستان سال جاری برای اندروید ارائه شود.

دیویسون اظهار داشت: کلاب هاوس به سختی در تلاش است تا به فضای اندروید وارد شود اما این کار چند ماهی زمان خواهد برد.

این اپلیکیشن هم اکنون برای سیستم عامل iOS موجود است و کاربران در صورت دریافت دعوت می توانند وارد کلاب هاوس شوند اما دیویسون اظهار داشت: خصوصیت دسترسی با دعوت این اپلیکیشن امکان دارد در ماه های آینده حذف شود.

مدیرعامل کلاب هاوس پیش از این گفته بود که این اپلیکیشن نهایتا برای پیوستن همه به آن گشوده خواهد شد و در صحبتهای اخیرش تصریح کرد: این که کلاب هاوس به روی همه گشوده شود واقعا مهم می باشد و اندروید واقعا اهمیت خواهد داشت.

صحبتهای دیویسون یک ماه بعد از گزارش شبکه سی ان بی سی عنوان شد که از استخدام یک طراح نرم افزار اندروید در کلاب هاوس اطلاع داد و آنرا نشانه در راه بودن اپلیکیشن کلاب هاوس برای اندروید دانست.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، کلاب هاوس در پست وبلاگی که در ژانویه منتشر نموده بود، اعلام نمود بود کار روی نسخه اندرویدی این اپلیکیشن به زودی آغاز خواهد شد اما به زمان قابل دسترس بودن این اپلیکیشن برای دانلود توسط کاربران اشاره ای نکرده بود.