Rate this post

وبیناری برای تأمین نیازهای فناورانه صنعت فولاد ایران در حوزه دیجیتال از جانب ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال برگزار می گردد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، رویداد استارتاپی صنعت هوشمند فولاد، با همکاری ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با حمایت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، رویداد استارتاپی صنعت هوشمند فولاد برگزار می گردد.
همچون چالش های صنعت فولاد که مقرر است با توان دانش بنیان ها رفع گردد، می توان به نیاز این صنعت در «به کارگیری فناوری بلاک چین در واحد خرید و فروش»، «تهاتر بدهی در واحد خرید با به کارگیری فناوری بلاک چین»، «شفافیت در قیمت فروش محصولات نهایی شرکت های تابعه فولاد مبارکه با استفاده از فناوری بلاک چین» و «امن سازی مناقصه در فرآیند خرید با روش های MPC» و غیره اشاره نمود.
«پیاده سازی سیستم رای گیری امن در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان فولاد مبارکه»، «کدینگ یکپارچه کالا، مواد و قطعات برای تحقق دوقلوی دیجیتال کارخانه فولاد مبارکه»، «تشخیص عیوب ظاهری تختال و ورق با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری عمیق و لجستیک» و «انبارداری هوشمند با استفاده از RFID و IoT»، از دیگر چالش های این صنعت به حساب می آید.
بر مبنای اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، این وبینار ۲۳ مهرماه جاری برگزار می گردد.

منبع: