Rate this post

به گزارش عاشق وب شرکت تاکسی های آنلاین لیفت (Lyft) برنامه آزمایشی خویش را برای ارسال کالاهای اساسی توسط رانندگانش به بانکهای مواد غذایی، خانواده های کم درآمد، پرسنل مراقبت های بهداشتی و مراکز مهم نگهداری از بیماران مبتلا به ویروس کرونا شروع کرده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، این برنامه به گونه ای است که رانندگان می توانند مقدار بسیار زیادی کالا را سریعا در اختیار بانک غذا و خانواده های کم درآمد و پرسنل بیمارستان قرار دهند. “لیفت” یک شرکت حمل و نقل است که روزانه بیشتر از یک میلیون مسافر را جابجا می کند.
هدف این برنامه آزمایشی که “لیفت” آنرا “تحویل ضروری” (Essential Deliveries) نامیده است، ارسال کالاهای اساسی به طیف وسیعی از آژانس های دولتی محلی، شرکت های مراقبت های بهداشتی و دیگر مکان ها است. این برنامه هم اکنون در آتلانتا، آستین، دالاس، هیوستون، ایندیاناپولیس، اورلاندو، فینیکس، سان فرانسیسکو، سن دیگو، سن آنتونیو و سیاتل مورد آزمایش قرار گرفته است.
تابحال از این برنامه برای کارهای مختلفی استفاده شده است که می توان به تهیه مواد غذایی و ارسال آن به بانکهای مواد غذایی و تحویل وعده های غذایی برای عرضه دهندگان مراقبت های بهداشتی در بیمارستان ها اشاره نمود. “لیفت” با همکاری شرکت “دُل پکیجینگ” (Dole Packaging) توانسته این برنامه را تا اینجا با موفقیت انجام دهد و کالاهای کنسرو شده را برای کمک به افرادی که در این شرایط نیازمند هستند، ارسال نماید.

“لیفت” با شرکت “آرمی آو انجلز” (Army of Angels) هم همکاری کرده است تا بتواند کالاهای اساسی را در این شرایط برای خانواده های کم درآمدی که فرزندان آنها دانش آموز هستند، هم برساند.
“لیفت” انتظار دارد در هفته های آینده بتواند این برنامه را در شهرهای بیشتری اجرا نماید. این شرکت همینطور قصد همکاری با شرکت هایی چون “لوآوز و فیشز” (Loaves & Fishes) را برای ارسال کمک های مالی به بانکهای مواد غذایی محلی دارد. در لس آنجلس، این شرکت با شورای شهر در حال انجام چندین پروژه همچون طرحی برای تحویل بسته های مراقبت به کارمندان مراقبت های بهداشتی است. “لیفت” همینطور می خواهد با رستوران های محلی برای تهیه وعده های غذایی و ارسال آنها به جوامع نیازمند همکاری کند.