Rate this post

عاشق وب: یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سخت افزار بازی های کامپیوتری به منظور مقابله با شیوع کرونا، به راه اندازی خط تولید ماسک های بهداشتی پرداخته است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، شرکت ریزر (Razer ) که یکی از شرکت های معروف و فعال در عرصه تولید تجهیزات و سخت افزار بازی های کامپیوتری و صنعت گیمینگ به حساب می آید، اخیرا اعلام نموده که به جمع سایر شرکت های صنعتی و تجاری پیوسته که با تولید ماسک های بهداشتی قصد دارند به مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا بپردازند.
مدیرعامل این شرکت در این خصوص خاطرنشان کرده است: مهندسان و طراحان شرکت ریزر در طول روزهای گذشته به صورت شبانه روزی مشغول کار بودند تا بتوانند بعضی از تجهیزات خطوط تولید کارخانه های ما را تغییر دهند تا کارگران بتوانند به صورت موقت به جای تولید سخت افزارهای گیمینگ و بازی های کامپیوتری، ماسک های جراحی و بهداشتی تولید کنند.
این شرکت که دفتر مرکزی آن در کشور سنگاپور مستقر و واقع شده است، مقرر است اولین محموله های ماسک های تولید شده خویش را به تعداد یک میلیون واحد تحویل وزارت بهداشت این کشور آسیای جنوب شرقی بدهد و پس از آن هم با هماهنگی سایر دولت ها و سازمان های دیگری که در ارتباط با آنهاست، ماسک های مورد نیازشان را اولویت بندی کرده و به آنها تحویل دهد.
مدیر عامل این شرکت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشته است: تبدیل اضطراری بعضی از خطوط تولید کارخانه ها یکی از اولین و ضروری ترین کارهایی است که شرکت های مختلف باید برای کمک و کوشش برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان انجام دهند.
پیشتر هم بسیاری دیگر از کارخانه های شرکت های مختلف فعال در حوزه فناوری و خودروسازی در سراسر جهان از تغییر خطوط تولید خود و ساخت و تأمین تجهیزات بهداشتی و پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها اطلاع داده و اعلام آمادگی کرده بودند.

منبع: