Rate this post

به گزارش عاشق وب به نظر می آید که پیام رسان واتس اپ می خواهد قابلیت جدید دیگری را تحت عنوان امکان ارسال پیام های خود تخریب شونده، به پلت فرم خود اضافه کند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، اپلیکیشن واتس اپ که بزرگترین پیام رسان پرکاربرد در جهان به حساب می آید، اخیراً قابلیت محبوب حالت تاریک را به پلت فرم خود افزود تا بدین ترتیب به جمع سایر اپلیکیشن هایی که این توانایی را برای کاربران خود فراهم نموده بودند، بپیوندد و نظر و رضایت کاربرانش را به سمت و سوی خود جلب نماید.
حالا بر مبنای تازه ترین اخبار و گزارش های انتشار یافته در وبسایت gsmarena در نسخه بتا و آزمایشی این اپلیکیشن قابلیت ارسال پیام های خود تخریب شونده (self destructing messages) در چت و مکالمات خصوصی کاربران به چشم می خورد که امکان انتخاب میان گزینه های یک ساعت، یک روز، یک هفته، یک ماه و حتی یک سال را برای کاربران فراهم خواهد نمود.
این توانایی که در بسیاری دیگر از پیام رسان های محبوب وجود دارد، به کاربران این امکان را می دهد تا پیام خویش را بعد از ارسال و انتشار پس از یک مدت زمان محدود از دسترس سایر مخاطبان خارج کرده و آنرا به صورت خودکار و اتوماتیک از بین ببرند.
هنوز مشخص نیست که این توانایی چه زمانی به نسخه اصلی واتساپ و عموم کاربران اضافه خواهد شد.