Rate this post

عاشق وب: کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۰ نیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین انجام خواهد شد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، بنظر می رسد که کنفرانس ها و رویدادهای بزرگ شرکت های مختلف همچون غول های تکنولوژی و خودروسازی یکی بعد از دیگری تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در خیلی از کشورهای جهان لغو می شوند و پس از آن اعلام می شود که در صورت امکان به صورت آنلاین برگزار می شود.
کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل موسوم به WWDC ۲۰۲۰ نیز یکی دیگر از جدیدترین قربانیان ویروس خطرناک کرونا است که طبق روال سالهای قبل برگزار نمی گردد و بجای دعوت حضوری از توسعه دهندگان و بازدیدکنندگان، مقرر است در ماه ژوئن سال جاری میلادی به صورت آنلاین میزبان علاقه مندان و شرکت های توسعه دهنده از سراسر جهان باشد.
طبق گزارش وب سایت The Verge، این ویروس که تابحال خیلی از همایش ها، کنفرانس ها و رویدادهای بزرگ و مهم صنعتی، تجاری، اقتصادی، ورزشی و فناوری را به تعطیلی کشانده، هیچ استثنایی برای کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل ۲۰۲۰ که هر ساله در اوایل ماه ژوئن برگزار می شد، نیز قائل نشده است.
شرکت اپل هر ساله در جریان برگزاری این رویداد بزرگ از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود رونمایی کرده و قابلیت های جدیدی را که در زمینه های نرم افزاری به آنها دست پیدا کرده به نمایش می گذارد.
بعنوان مثال، در کنفرانس WWDC ۲۰۱۹ محصولات جدید و مهمی همچون مک پرو جدید با سخت افزار توانمند و مانیتور جدید و رده بالای Pro Display XDR که توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب نماید، معرفی گردید. در این کنفرانس همین طور اخباری در ارتباط با نسخه جدید سیستم های عامل iOS و macOS منتشر گردید و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

منبع: