Rate this post

به گزارش عاشق وب به دنبال شیوع بیماری کرونا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: باتوجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا آخر سال، امکان آموزش مجازی و ازراه دور را داریم.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، باآنکه یک هفته از زمانی که اولین خبر رسمی مبتلا شدن به ویروس کرونا در کشور انتشار یافته، می گذرد اما کرونای جدید با نام کووید ۱۹ در همین مدت تاثیرگذاری در امور کشور داشته است؛ از افرادی که در خیابان ها با ماسک و دستکش رفت وآمد می کنند تا تعطیلی خیلی از مراکز آموزشی و حتی بسته شدن مرزهای کشورمان و لغو خیلی از پروازها.
اطلاعات کم و بیشتر از ویروس کرونا می گوید حضور در مکان های عمومی از بیشترین احتمالات مبتلا شدن به این ویروس می باشد، چونکه کرونا باآنکه طبق آمار در مقایسه با خیلی از بیماری های خانواده خود، احتمال مرگ کمتری دارد اما مبتلا شدن به آن به آسانی و با قرار گرفتن در معرض عطسه ها و سرفه های یک مبتلا و دست دادن با وی است.
با عنایت به این شرایط از همان زمان که اعلام گردید مواردی از مبتلا شدن به ویروس کرونا در ایران مشاهده شده است، دانشگاه ها و مراکز تحصیلی یک به یک تعطیل شدند. همینطور با عنایت به این که این ویروس همچنان درحال گسترش است و هنوز به صورت کامل در ایران ریشه کن نشده، این تعطیلی برای هفته دیگر هم تمدید شده است.
در این راستا محمدجواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت: با عنایت به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا آخر سال، برای همکاری با وزارت علوم و آموزش و پرورش، امکانات ویژه ای جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیون ها دانش آموز و دانشجو ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.

منبع: