Rate this post

عاشق وب: در ایام اخیر خیلی از شرکت های تکنولوژی اعلام نموده اند که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، قصد ندارند که کنگره جهانی موبایل حضور پیدا کنند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، هم زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و بسیاری دیگر از نقاط جهان، سازمان بهداشت جهانی نیز با بیان وضعیت اضطراری در جهان از تمامی کشورها درخواست نمود که به مقابله با شیوع و انتشار بیشتر این ویروس بپردازند و از شهروندان خود بخواهند که از هر گونه سفر غیرضروری به مناطق مختلف بویژه شرق آسیا و چین اجتناب کنند.
طبق گزارش وب سایت اندروید پلیس، کنگره جهانی موبایل MWC 2020 بعنوان یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه ی تکنولوژی، هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می گردد و میزبان خیل عظیمی از بازدیدکنندگان، شرکت های تولیدکننده موبایل، اپراتورهای مخابراتی و سایر غول های تکنولوژی است تا از جدیدترین نوآوری و فناوری های بکاررفته در محصولات خود رونمایی کنند و بدین ترتیب نظر و توجه علاقمندان به تکنولوژی و موبایل را به سمت و سوی خود جلب کنند.
در ایام گذشته، گزارش های مختلفی از انصراف برخی از شرکت های مختلف از حضور و شرکت در این رویداد بزرگ خبر دادند.
این گزارش لیست کامل و جامعی از شرکت ای تکنولوژی را که تابحال انصراف خود از شرکت در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ بارسلون را اعلام نموده اند، عرضه کرده است:
آمازون اریکسون فیس بوک اینتل AT&T ال جی مدیاتک انویدیا سونی اسپرینت ویوو لیست زیر همین طور نشان دهنده شرکت هایی است که اعلام نموده اند حضور خودرا در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ با اتخاذ تصمیمات و اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه محدودسازی خواهند کرد:
سامسونگ شیائومی تی سی ال زد تی ای به عقیده خیلی از کارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری، بنظر می رسد که با انصراف تعداد زیادی از شرکت های تکنولوژی، برگزاری این نمایشگاه که بدون شک یکی از بزرگترین رویدادهای این عرصه محسوب می شود، تا حد زیادی تحت الشعاع قرار گرفته است و نسبت به سال های گذشته رونق بسیار کمتری خواهد داشت.
نکته ای که تابحال سبب نگرانی شرکت های مختلف شده است، حضور شرکت های چینی در این رویداد جهانی است. همین مورد باعث شده است تا برخی از بازگشت کنندگان و شرکت کنندگان از شرکت و حضور در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ انصراف دهند و دلیل آنرا نیز خطرات مربوط به حفظ بهداشت عمومی در ارتباط با ویروس کرونا معرفی کنند.
ویروس خطرناک کرونا که شیوع گسترده آن از اوایل ماه ژانویه سال جاری میلادی رسانه ای شد، تابحال جان بالغ بر یک هزار و صد نفر را در چین گرفته و بیشتر از ۴۰ هزار نفر در کشورهای جهان را مبتلا کرده است. هنوز منشا این ویروس خطرناک شناخته نشده ولی تاثیرات و تبعات منفی بسیار گسترده ای بر اقتصاد چین و سایر کشورهای جهان داشته است.
این رویداد در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ فوریه سال ۲۰۲۰ در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می گردد.

منبع: