Rate this post

به گزارش عاشق وب مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ضرورت تحقق رضایتمندی مشتریان اشاره کرد: باتوجه به صدور صورتحساب اینترنت پرسرعت مشتریان در روز ۲۵ هر ماه، حجم باقیمانده مشتریان در این زمان به ترافیک قابل استفاده ماه بعد اضافه می شود.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا صدری اظهار نمود: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از ازدیاد تماس با سامانه های تماس غیر حضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و بازگشت حضوری مشتریان به مراکز مخابراتی کاهش پیدا می کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخش های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری، تحقق حداکثر رضایتمندی است و به همین دلیل در کوچک ترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشتریان و ارائه خدمات کامل مرتبط می باشد، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات ایران لحاظ می شود.

صدری همین طور اشاره کرد: درگاه های ارتباط با مشتریان شرکت مخابرات ایران به ویژه سامانه تیکت گذاری اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مشکلات و نظرات مشتریان است بوده که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درانتها اظهار نمود: افزوده شدن ترافیک از روز ۲۵ هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تاثیر چشمگیری به وجود می آورد.

منبع: