Rate this post

به گزارش عاشق وب شرکت ˮاورئالˮ(L؛Oréal) برنامه جدیدی ساخته است که به مشتریان اجازه می دهد رنگ های موی مختلف را پیش از استفاده، با فناوری ˮگوگل لنزˮ بر روی موهای خود ببینند و رنگ دلخواه و مناسب خویش را انتخاب کنند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، رنگ کردن مو روش جالبی برای تغییر و تنوع در چهره است، اما شما هیچگاه پیش از رنگ کردن موی خود نمی دانید که نتیجه نهایی چه خواهد بود.
حالا شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی “L’Oréal” با شرکت “گوگل لنز” همکاری کرده است تا روشی سریع برای امتحان کردن رنگ مو به صورت مجازی عرضه نماید.
بدین صورت اگر فرد بین انتخاب دو رنگ مو مانده باشد و می خواهد ببیند کدام رنگ مو برایش مناسب می باشد، کافی است تا برنامه “لنز” را به کار بگیرد. این برنامه، رنگ خاصی که فرد به دنبالش است را روی موی وی نشان داده است تا کاربر بداند در صورت استفاده از این رنگ مو به چه شکلی درمی آید.
این سرویس از امروز در ۵۰۰ فروشگاه “والمارت” در سراسر ایالات متحده در دسترس می باشد. این روش آزمایش مجازی توسط شرکت فناوری زیبایی “مدیفیس”(Modiface) ساخته شده است که شرکت “L’Oréal” سال قبل آنرا خریداری نموده است.
“گوگل لنز” یک فناوری تشخیص تصویر است که توسط گوگل به منظور ایجاد اطلاعات در رابطه با اشیاء با استفاده از تجزیه و تحلیل بصری مبتنی بر شبکه عصبی طراحی شده است. این فناوری نخستین بار در رویداد سالیانه گوگل در سال ۲۰۱۷ رونمایی گردید و ابتدا بعنوان یک برنامه مستقل عرضه شد، اما بعداً در برنامه دوربین استاندارد اندروید جا گرفت.
این اولین باری است که “گوگل لنز” در صنعت زیبایی، خدمتی را عرضه می دهد، چونکه تابحال تنها در صنعت غذا، ترجمه و اکتشافات هنری مورد استفاده قرار گرفته بود.
محتوای زیبایی مجازی یک زمینه در حال رشد است و می توان از سرویس “AR Beauty” یوتیوب نام برد که به کاربران امکان می دهد رژ لب های مختلف را امتحان کنند یا سرویس “Target’s AR” که امکان دیدن آرایش های مختلف روی صورت کاربر را فراهم می آورد.