Rate this post

عاشق وب: گفته می شود به احتمال زیاد نسخه بعدی تبلت های مخصوص اپل موسوم به ˮآیپد پروˮ(iPad Pro) اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی با تمرکز بر فناوری واقعیت افزوده عرضه خواهد شد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، مشتاقان محصولات اپل باید مدتی برای نسخه بعدی iPad Pro صبر کنند، هرچند این صبر احیانا به بعضی از خاصیت های هوشمندانه و دلپذیر منتهی خواهد شد.
منابع بلومبرگ ادعا می کنند اپل در نظر دارد تبلت جدید خودرا در نیمه اول سال ۲۰۲۰ عرضه نماید و شامل دو دوربین و همین طور یک سیستم سنسور سه بعدی برای تشخیص چهره و کمک به کاربران برای تهیه مدل از اتاق ها، اشیاء و افراد به منظور استفاده در واقعیت افزوده(AR) خواهد بود.
گفته می شود سنسور سه بعدی شایعه شده در آیفون ها نیز بعدا به بازار خواهد آمد. بدین سبب اگر می خواهید از نخستین نرم افزار اپل مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده استفاده کنید، باید یک “آیپد پرو” بخرید.
منابع مذکور همین طور ادعا کردند که اپل می خواهد یک هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی مختلط را در سال ۲۰۲۲(شاید هم در سال ۲۰۲۱) عرضه نماید و به دنبال آن عینک های واقعیت افزوده خودرا در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهدنمود.
گفته می شود کاربران با این عینک، تجربه پیچیده ای از واقعیت افزوده را خواهند داشت، بطوریکه قادر خواهند بود در جلو و پشت اشیاء واقعیت افزوده قدم بزنند.

منبع: