Rate this post

عاشق وب دراگون تا کریسمس آماده می شود
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از سی نت، مقرر است تا اواخر سال میلادی جاری، دراگون نخستین فضانوردان خودرا از فلوریدا به سمت “ایستگاه فضایی بین المللی” بفرستد.
“ایلان ماسک” شب گذشته در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: با بررسی برنامه اسپیس ایکس که بتازگی انجام دادم، دریافتم که تمام آزمایشات موشک “فالکون ۹” و کپسول “دراگون” انجام شده است.
ماسک همین طور افرود، مقرر است یک پرتاب بدون سرنشین هم برای آزمایش دراگون صورت گیرد که احیانا در ماه نوامبر و یا اوایل دسامبر خواهد بود.
این در شرایطی است که زمان پرتاب دراگون به همراه فضانوردان مستقر در آن هنوز دقیقا مشخص نشده است اما ماسک گفته است که این ماموریت می تواند در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی صورت گیرد.
گفتنی است ایلان ماسک این توئیت را در پاسخ به پست انتشار یافته از وبگاه ” آرس تکنیکا” منتشر نموده است. پستی که با این مضمون انتشار یافته بود: منابع آکاه می گویند که از زمانی که ناسا اعلام نموده، امکان دارد پرتاب سرنشین دار دراگون در نیمه نخست ۲۰۲۰ آماده نشود، یک احساس خطر به وجود آمده است.
ماسک معتقد می باشد که انسان می تواند و باید به یک گونه “بین سیاره ای” تبدیل گردد. وی بر این باور است که فضاپیمای جدید او می تواند به دستیابی به آن هدف والا کمک نماید.

منبع: