Rate this post

به گزارش عاشق وب کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ باید هراز گاهی تلویزیون های خویش را برای پیشگیری از نفوذ ویروس های خطرناک کامپیوتری اسکن کنند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، سامسونگ اخیرا به کاربران تلویزیون های هوشمند خود سفارش کرده است که به منظور جلوگیری از هک شدن و نفوذ بدافزار و ویروس های کامپیوتری، تلویزیون های خویش را چند وقت یک دفعه آپدیت و اسکن کنند.
با عنایت به افزایش بیش از پیش نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به وسایل الکترونیکی همچون کامپیوتر و گوشیهای هوشمند، خیلی از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری اعتقاد دارند که تلویزیون های هوشمند هم در معرض هک و نفوذ هکرها قرار دارند.
طبق گزارش وب سایت the verge، این مساله نشان داده است که تلویزیون های هوشمند هم در مقابل نفوذ هکرها و بدافزارهای کامپیوتری صدمه پذیری بالایی دارند و کاربران به منظور محافظت از تلویزیون های هوشمند خود باید نهایت تلاش خویش را بکنند تا هکرها به حریم خصوصی آنها دسترسی و نفوذ پیدا نکنند. البته تلویزیون های هوشمند یک تفاوت بسیار فاحش با سایر دستگاه های الکترونیکی دارند و آن هم عدم ذخیره سازی اطلاعات شخصی و حریم خصوصی در آنهاست که باعث می شود در مقایسه با سایر وسایل الکترونیکی از امنیت سایبری بیشتری برخوردار باشد اما این امر سبب نمی گردد که کاربران مبادرت به ویروس کشی تلویزیون هوشمند خود نکنند.
حالا شرکت سامسونگ اخیرا به کاربران تلویزیون های هوشمند خود سفارش کرده است که هر از گاهی تلویزیون خویش را برای مقابله با نفوذ هکرها، انتشار بدافزارها و ویروس های کامپیوتری آپدیت و اسکن کنند. کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری هم اخیرا دریافته و خطاب به کاربران اعلام نموده اند که تلویزیون های هوشمند هر دو هفته یک دفعه باید آپدیت و اسکن کنند.