Rate this post

عاشق وب: تازه ترین گزارش های انتشار یافته از آن حکایت می کند که سامسونگ می خواهد دو گوشی هوشمند تاشوی دیگر را باز تولید و به بازارهای جهانی عرضه نماید.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر آگاهی داده اند.
از آنجائیکه بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده باز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.
با عنایت به آنکه سامسونگ اخیرا از یک مدل گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر تحت عنوان گلکسی فولد رونمایی و پرده برداری کرده و از استقبال خوبی باز از طرف کاربران و مشتریان برخوردار شد، حالا بنظر می رسد که این غول تکنولوژی کره ای تصمیم گرفته است که دو مدل دیگر از گوشی هوشمند تاشو و منعطف را به مرحله تولید و عرضه برساند که گفته می شود طراحی و قابلیت های متفاوتی با گلکسی فولد خواهد داشت.
گلکسی فولد در واقع یک تبلت تا شدنی است که در حالت گسترده، ابعادی به اندازه یک تبلت دارد و در حالت تاشو و غیر گسترده آن باز که به صورت یک کتاب بسته می شود، اندازه یک گوشی بلندقامت است. لازم به ذکر است که بلافاصله پس از سامسونگ، هواوی باز در جریان برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹، یک دستگاه گوشی تاشو تحت عنوان هواوی میت ایکس را که به فناوری شبکه ۵G باز مجهز است، معرفی نمود.
برمبنای آخرین اخباری که در وب سایت phonearena آمده است، انتظار می رود گلکسی فولد سامسونگ در اوایل ماه آوریل سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی شود. این در حالیست که سامسونگ با فرض استقبال بی نظیر از این محصول، تصمیم دارد بر روی این تکنولوژی بیشتر کار کرده و محصولات جدیدتر و با کیفیت بالاتری را که به صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر مجهز است، عرضه و تولید نماید.