Rate this post

عاشق وب: گزارش های انتشار یافته از آن حکایت می کند که ال جی هم می خواهد همچون برخی دیگر از رقبای خود در جریان برگزاری نمایشگاه ۲۰۱۹CES از گوشی و تلویزیون تاشو و انعطاف پذیر خود رونمایی کند.

به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، با عنایت به آنکه اخبار گسترده ای از محصولات تاشو و انعطاف پذیر در چند ماه اخیر در فضای مجازی انتشار یافته است، شرکت های تولیدکننده موبایل و غول های تکنولوژی بسیاری به فکر طراحی، توسعه و عرضه چنین محصولاتی افتاده و به تازگی هم اعلام نموده اند که بزودی در آینده ای نزدیک از چنین محصولاتی رونمایی خواهند کرد.

حالا تازه ترین گزارش ها نشان داده است که ال جی می خواهد در جریان برگزاری نمایشگاه علم و فناوری موسوم به۲۰۱۹ CES از دو محصول تاشو و منعطف خود پرده برداری کند که به احتمال زیاد، یک موبایل یا تبلت و یک تلویزیون با صفحه نمایش اولد تاشو خواهد بود.

این در حالیست که ال جی چندی قبل اعلام نموده بود که عجله ای برای معرفی و عرضه محصولات تاشو ندارد و همانند خیلی از رقیبانش قصد ندارد عنوان اولین شرکت عرضه دهنده موبایل تاشو را از آن خود کند.

البته با اینکه زمان حدودا زیادی تا برگزاری این نمایشگاه باقی مانده است، اما زمزمه های زیادی از جانب شرکت های مختلف تکنولوژی در خصوص عرضه و معرفی محصولات جدیدشان شنیده می گردد.

این طور که به نظر می آید برخی دیگر از شرکت های دیگر تولیدکننده موبایل هم احیانا قصد دارند از محصولات تاشوی خود رونمایی کنند که این امر توجه خیل عظیمی از بازدیدکنندگان و علاقمندان به حوزه فناوری را به سمت و سوی آنها جلب خواهد نمود.

البته به نظر می آید همانطور که قبلا گفته شده بود، سامسونگ و هواوی قصد دارند خیلی زودتر از ال جی و سایر تولیدکنندگان موبایل گوشی هوشمند با نمایشگر تاشوی خویش را معرفی کنند چراکه پیشتر گفته بودند در اواخر سال جاری میلادی این محصول را معرفی و احیانا روانه بازار خواهند کرد.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که تم اصلی نمایشگاه علم و فناوری آینده میلادی، معرفی از محصولات تاشو و انعطاف پذیر خواهد بود.