Rate this post

عاشق وب: به نظر می آید که شرکت لنوو می خواهد بزودی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند که به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، با عنایت به آن که این روزها بازارهای جهانی گوشیهای هوشمند و موبایل با رکود بی سابقه مواجه شده و فناوری و نوآوری های جدید به کاررفته در آن ها هم نتوانسته است چندان جالب توجه باشد و سهم خرید موبایل را در بازارهای جهانی افزایش بدهد، حالا شرکت های تولیدکننده گوشیهای هوشمند درنظر دارند با ارتقای بخش دوربین و کیفیت عکاسی نظر خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به عکس، فیلم و رسانه را به خود جلب کنند.

گزارش های منتشره حاکی می باشد که شرکت لنوو می خواهد یک گوشی هوشمند جدید را در آینده نزدیک معرفی و عرضه نماید که دوربین اصلی آن چهارگانه خواهد بود. گفته می گردد ماژول دوربین این موبایل مربعی شکل خواهد بود. اوایل سال قبل ۲۰۱۸ میلادی بود که شرکت هواوی اولین گوشی مجهز به دوربین اصلی سه گانه یعنی گوشی P۲۰ Pro را معرفی و رونمایی نمود و توانست سهم بزرگی از بازارهای جهانی موبایل را از آن خود کند. حالا ظاهرا غول تکنولوژی کره ای یعنی سامسونگ این دفعه می خواهد گوشی جدیدی (احتمالا گلکسی آ۹ پرو) را با یک دوربین اصلی چهارگانه معرفی نماید و لنوو هم به فکر معرفی و عرضه چنین محصولی افتاده است تا در میدان رقابت با سایر تولیدکنندگان موبایل عقب نیفتد.

چنگ چنگ – معاون ارشد شرکت لنوو – اخیرا با انتشار تصویری از یک گوشی با دوربین چهارگانه مربعی شکل، به صورت ضمنی اعلام نموده است که این شرکت بزودی از چنین محصولی رونمایی و پرده برداری خواهد نمود. هم چنین در این تصاویر می توان پی برد که یک سنسور اضافه در کنار یک فلش چراغ ال ای دی هم در کنار ماژول دوربین آن وجود دارد.

البته خیلی از تحلیلگران با عنایت به سابقه های قبلی معاون ارشد این شرکت در فریب دادن کاربران در فضای مجازی بر این باورند که بعید به نظر می آید لنوو از چنین محصولی رونمایی کند چراکه بارها گزارش هایی از جانب وی انتشار یافته بود که لنوو می خواهد از گوشی Z۵ با نمایشگری کاملا بدون حاشیه رونمایی کند. این درحالیست که بعد از معرفی این محصول، همگی خلاف آنچه که چنگ چنگ گفته بود را مشاهده نمودند.

طبق پیش بینی های انجام شده انتظار می رود این محصول در ماه اکتبر سال جاری میلادی رونمایی شود و باید به منظور آگاهی از جزئیات و مشخصات فنی آن تا زمان معرفی رسمی این محصول منتظر بمانیم.