Rate this post

عاشق وب: مدیرعامل مخابرات ایران با اشاره به اینکه تلاش می نماییم در آینده فیبر نوری را به منازل بیاوریم، اظهار داشت: تعرفه هایمان را باید مناسب نماییم، البته در همکاری جدی با شهرداری ها کارهای خوبی انجام شده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، سید مجید صدری امروز (دوشنبه) در جمع جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار نمود: شرکت مخابرات ایران تنها شرکت مخابراتی در کشور است و تلاش می کند زیرساخت های مطلوبی را برای مردم و بخش خصوصی فراهم آورد به صورتی که رویکرد جدید این شرکت همکاری خوب و ثمربخش با بخش خصوصی است.
وی با اشاره به اینکه در تمام استان ها تلاش می نماییم امکانات ارتباطی خوبی فراهم نماییم، اظهار داشت: اصفهان یکی از این استان ها است، شرکت مخابرات ایران با مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط خوبی دارد و در آینده تلاش می نماییم فیبر نوری را به منازل بیاوریم.
صدری خاطرنشان کرد: کوشیده ایم کسانی که مایل به دریافت فیبر نوری هستند ثبت نام خویش را انجام دهند تا از خدمات این شبکه ارتباطی بهره مند شوند.
مدیرعامل مخابرات استان اظهار داشت: تعرفه هایمان را باید مناسب نماییم، البته در همکاری جدی با شهرداری ها کارهای خوبی انجام شده، هم چنین برای برخی سازمان ها فیبر نوری را تهیه کرده ایم و برای مثال در سازمان تامین اجتماعی ۳۸ نقطه فیبرنوری را آماده کرده ایم.
وی افزود: در سال پشتیبانی از کالای ایرانی سعی کردیم اغلب تجهیزات ما ایرانی باشد تا به محقق شدن شعار سال کمک کرده باشیم.
صدری اضافه کرد: بحث پشتیبانی از استارتاپ ها را در دستور کار داریم و تابحال سه همایش را در جهت پشتیبانی از استارتاپ ها برگزار کرده ایم، هم چنین ورزشگاه نقش جهان را به فیبر نوری مجهز می نماییم و امیدواریم در امکان عمومی دیگر هم این امکان فراهم گردد.
مدیرعامل مخابرات ایران با اشاره به اینکه به دنبال توسعه اینترنت روستایی هستیم، اظهار داشت: هم اکنون ۹۳۵ روستا در استان اصفهان داریم که از این تعداد ۳۲۰ روستا به فیبر نوری مجهز شده اند.