Rate this post

عاشق وب: با گذشت تنها چند روز از عرضه اولین گوشیهای گلکسی نوت ۹ سامسونگ به بازارهای جهانی، خیلی از کاربران از مشکل نفوذ نور در سمت چپ نمایشگر آن خبر دادند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار سامسونگ که گلکسی نوت ۹ نام دارد، اخیرا در بازارهای جهانی عرضه شده و در دسترس کاربران و علاقمندانش قرار گرفته است اما طبق آخرین گزارش ها در فضای مجازی، خیل عظیمی از خریداران این پرچمدار عنوان کرده اند که نور در سمت چپ نمایشگر این گوشی هوشمند به بیرون رخنه می کند به گونه ای که این مشکل کاملا پدیدار و آشکار است.

آنها با انتشار پیام های مشابه از مشکل این پرچمدار جدید اطلاع داده تا صدای خویش را به گوش شرکت سامسونگ برسانند و همینطور عنوان کرده اند که این مشکل و نشتی نور تا حدی زیاد و قابل توجه است که حواس آن ها را هنگام کار با گوشی به خود جلب می کند.

به گفته آن ها، این نفوذ و نشتی نور دقیقا در محل تلاقی نمایشگر با قاب فلزی گوشی تولید می گردد. بعد از آنکه این خبر در اینترنت انتشار یافت، خیلی از کاربران گوشیهای گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۹ هم از وجود چنین مشکل مشابهی خبر دادند.

این در حالیست که خیلی از کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی خطاب به دارندگان گوشیهای مذکور، عنوان کرده اند که این مشکل درحقیقت وجود ندارد و ضرورتی ندارد که آن ها نگران این قضیه باشند چراکه این مساله تنها بعلت منحنی بودن نمایشگر و انعکاس نور در لبه های گوشی بوجود می آید.

با اینکه هنوز سامسونگ در پاسخ به چنین گزارش هایی واکنشی نشان نداده است اما به قول برخی منابع آگاه، تحقیقات و بررسی های مربوطه را شروع کرده است.